Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

Igår blev jag överaskad.................

Av anki - 24 februari 2008 14:27

När jag mms:ade med min syrra Maggan igår sa hon att Sebastian ville skriva med mig.

Sebastian är syrrans barnbarn hans mamma Maud har även hon varit uppe med oss mycket när hon var yngre och lika så var hon mycket uppe när Sebastian var liten.Hon har även en dotter som hetter Emilia.

Min mamma dog tidigt så jag har liksom varit lite mormor till många av mina systras barn jag har 4 systrar.

Iaf så har inte Maud varit hemma hos oss på några år och som ni vet så glömmer Hm Hm man borta att man blir äldre.

Men som ni vet så tror man inte sina öron när de talar om hur gamla barnen har blivit.

13 år herregud jag som tänkte kan han verkligen skriva själv när syrran skrev att han ville mms med mig.

Så nu har jag en ny liten vän att mms med.

Min lilla kompis som sovit här i natt ligger nu och tar efter middagsluren på bron.

Vi har nyss varit på promenad med Sickan och barnvagnen underbart väder.

Men nu kommer Kristina strax och hämtar sin guldklimp så det är väl bara att packa i hop hans packning för nu vill hon nog åka hem till sig snabbt.

Imorgon på dagen iaf är jag ledig från barnbarn men kanske Gustav och Axel kan komma redan på måndageftermiddag för Gustav ska här på tisdag.

 Jag tycker att båda killarna kan få komma för även morfar vill hinna träffa gopojkarna.

Okey han hinner väl på tisdageftermiddag för då ska vi på landbandy med Gustav.

Kul att titta på för de lär sig snabbt grabbarna men så tränar jag dem med .....Ha ha

 
 
Ingen bild

piu

24 februari 2008 17:00

Nu har även mina åkt hem lungnet har lagt sig i Åmon. Fasike Benny började må tjockt när han vaknade bara det inte är magsjuka, hoppas bara trötthet

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anki - 7 januari 2014 12:43

Blir så besviken på mig själv , att det ska va så svårt att ta sig i kragen och skriva ner några rader. Haft en underbar höst även om husbilssemestern blev väldigt kort eftersom Kjell åkte på blödande magsår när vi kom till Karlskrona. Var meningen...

Av anki - 25 september 2013 18:47

Stack iväg på fredagförmiddag efter gubben varit på läkarbesök. Fick träffa våran nya husdoktor hon verkade bra. Så nu har de tagt bort en blodförtunnande tablett och bytt magmedicin. I alla fall så åkte vi Lesatten först var det meningen att vi sk...

Av anki - 17 september 2013 10:25

Åkte i fredags och hem igen på söndag, hade trevligt sällskap av Sören och Kerstin. På fredags kvällen gjorde vi räklåda och drack en hel del, var länge sedan vi träffades så det var roligt att dricka i sällskap. Bytte ut sittplatserna vid brasan...

Av anki - 11 september 2013 15:58

Kommer att bli så himla besviken när jag kollar nästa år och jag inte har skrivit något sedan i april. Livet går med rasande fart mycket händer det mesta är trevligt men att min älskling blev dödssjuk igen var hemskt jobbigt. Fick blödande magsår o...

Av anki - 18 april 2013 11:36

I måndags åkte vi på Ålandsresa följde med Sören och Kerstin. Vet inte att en resa har gått så fort.... Många goa skratt och god mat + dryck och bra underhållning. Bara Sören som är hopplös och ska springa iväg så snabbt och bjuda på nya groggar ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards