Alla inlägg den 23 februari 2008

Av anki - 23 februari 2008 20:13

Inte har vi haft några problem än av lillgrabben.

 Somnade så snällt efter lite tvättning och så på med pyjamas och en flaska välling.

Så nu blev det ju lite tråkigt men han måste väl få sova med,

 han har bara skrattat och"pratat" hela dagen

Men han har inte behövt vara utan mormor eller morfar en endaste sekund.

För naturligtvis tänker vi inte göra något annat än vara med  Filip

Jo i morgon ska Kjell åka till stan och fixa med bilen så då får jag ha Filip alldeles själv...

Av anki - 23 februari 2008 15:50

 Nu har Kjells syster med make åkt hem.

Det blev mycket mat och en hel del dryck satt och pratade till halv 4.

För det är ju inte ofta vi träffas hade det himla trevligt och ingen fick för mycket innanför västen ha ha..

Börjad med kålpudding till middag vilket tydligen var en höjdare för jag var ju inte säker på att de tyckte om det.

Senare på kvällen åt vi räkor med kex lite goda ostar blev det naturligtvis och en massa frukt men jag gjorde iaf lite annat tilltugg leverpastej,rökt korv även lite dippsås till räkorna det var skitgott och blev uppskattat.

Nu sitter jag här och väntar att lille Filip ska vakna för han kom till mormor klockan 9 imorse.

Sover nu för andra gången sen han kom hit.

Kristina är ju på möhippa för sin kompis Johanna som ska gifta sig på fredag.

Så jag hoppas de har det roligt och att Kristina klarar av att koppla av mammarollen en stund.

För än är det då inga problem men vi får väl se till natten........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards