Alla inlägg den 17 februari 2008

Av anki - 17 februari 2008 13:45

Fler och fler av mina nära och kära skriver blogg det tycker jag är härligt ta lite vardag med alla.

Igår gick dagen i motion och vila dag det blir nog så även idag, men jag ska skolka från vatten gympan i kväll...

Har varit ut på en lång härlig promenad med Sickan på isen så nu sover hon så gott.

Gubben stannade inne och tog ett varv med damsugaren så tack älskling det var snällt.

Jag har bäddat och tvättat i vanlig ordning och så sorterat lite tvätt.

Idag  ska vi äta revbenspjäll och kokt potatis får väl skala dem så det blir lite helg över det hela.

På torsdag ska vi på möte med fiskeföreningen så då får vi se om det blir någon ny ordförande blir det så kanske man har mycket att göra snart.

Gubben och jag är båda fisketillsynsmän ja jag är kvinna ha ha

Men vill inte jobba för nuvarande ordförande men nu är det dags för val så vi får väl se.

Tyvärr får ju den mannen göra som han vill så styrelsen väljer väl upp fanstyget igen.

För han är ingen trevlig eller bra människa

Men vi ska dit iaf och rösta och vi lägger ingen röst på honom iaf

Ska försöka att locka ut gubben på en promenad men det är väl dömt att misslyckas

Så ha det bra

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards