Alla inlägg den 7 februari 2008

Av anki - 7 februari 2008 18:18

Nu har även Niklas fått magsjuka och han var hem till Maria och åt mat eftersom jag var där.

Tänk om han har andra bacilusker så grabbarna blir sjuk igen...

De var ju jätte pigga nu men lite dåliga i magen.

Peppar peppar låt mig klara mig ifrån det jag har inte tid..

Har inte solat den här veckan. inte promenarat. inte varit på stan, inte hämtat paketet på posten och inte skickat paketet till syrran och jag ska på kalas.....

Får fortsätta att vara gräsänka det blev ändrade planer så Kjell kommer inte hem i helgen men troligen på torsdag.

Kanske tur det för han vill inte ha magsjuka och här ser det ut som ett bompnedslag och i morgon bitte åker jag till Maria

Så full fart framåt

Av anki - 7 februari 2008 07:58

Inte alla som kan det" så nu ska man vara mormor ett tag.

Håller på att packa kläder och annat smått och gott som på något vis ligger utspridd i hela huset tur att det är litet.

För idag åker Freja och Victor hem och jag åker på piguppdrag till Maria och passar grabbarna,

Nu har jag snart bara ett problem och det är att jag inte vet när jag ska hinna åka till stan.

Måste köpa ett års present till Freja.Tur att jag vet vad jag ska köpa.

Imorgon kommer Kjell hem och jag har inte hunnit sakna honom...

Det blir ju så mycket annat att göra när ungarna är här hinner ingenting.

Vad det var med Freja igår kväll vet jag inte hur go och glad som helst men ville inte sova somnade inte riktigt innan klockan slog 23.30 och då var farmor dyngtrött,

Dock vaknade hon strax förre 7.00 och var lika pigg och glad så här är full fart vill jag lova.

Nu ska jag gå och fixa lite frukost till Victor Freja hon har redan hunnit äta.

Sedan gäller det att bära ut alla grejorna till bilen och försöka fälla ihop vagnen som inte brukar vara det så lätt som det ser ut när föräldrarna gör det.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards