Alla inlägg den 26 februari 2008

Av anki - 26 februari 2008 09:11

När jag skulle ta dagens ranson medicin såg jag att jag har missat en dag när vete gudarna

Igår tog jag iaf den det vet jag..

Jag som ska skötta min medicin så glömmer jag även blodtrycks medicin och vatten drivande..

Det är nog åldern får nog köpa en sån där dosa... nej då det behövs inte tabletterna har dag markering för att man ska se om man tagit den.

Men klart är att det är bäst att hålla reda på vilken dag det är.

Säkert var det på söndagen jag glömde för jag kunde ju inte kordinera när jag var på vattengympan.

I natt har jag var upp på toan flera gånger så det drev nog på bra tabletten igår.

Men de är ju effektiva.... om man tar det man ska ha

Av anki - 26 februari 2008 08:07

Axel somnade bums bara mamma och pappa åkte så gick det fort.

Gustav sov när klockan var halv 9.

Så ingen konst att ha go grabbarna fick stoppa in tutten vid 5 men sedan sov vi vidare tills klockan ringde halv 7

Nu river Axel köket Gustav spelar tv-spel kan ni troet men mormor fick igång det...

Han lille mannen älskar mormors lådor för de är så läta att öppna hemma hos dem är de så tunga så han klarar inte att öppna dem

Men däremot är det lätt att klämma fast fingrarna men se det har han lärt sig att inte göra.

De här grabbarna är lite roliga började klockan 7 med att vilja gå ut men här är det väldans soligt och grant i dag så då är det kallt -8

Så vi har sagt att vi får vänta några timmar iaf innan vi går ut

Så idag blir det nog att springa och dra pulka upp och så ner upp och så ner igen hur många gånger som helst.

Axel älskar när mormor står längst ner i backen och väntar på honom.

Så då brukar han få åka med store bror så springer jag tjocka tanten  upp och så ner.

Tills jag inte orkar mer för då säger jag som vanligt ni grabbar måste tänka på att jag är en gammal gumma.

Klockan 4 ska vi ta bussen in på byn Gustav ska på landbandyträning sedan kommer Kjell och möter oss.

Sedan skjutsar vi hem grabbarna så var det slut på den här dagen.

Mormor är säkert väldans nöjd att åka hem till soffan då

SÅ HA DET BRA

Av anki - 26 februari 2008 07:50

Igår kväll åt jag en hel del frukt+ en limpmacka med gurka och skinka.

Till frukost kaffe +limpmacka med leverpastej

Lunch blir det en liten pizza med skinka grabbarna ska äta pannkaka och det klarar jag inte av.

Mellan mål blir det frukt Maria yngsta grabb är tokig i frukt så nu har mormor mycket frukt hemma

Middag har grabbarna bestämt det blir stuvade makaroner och korv

Jag lovar äter en portion men mycket grönsaker

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards