Alla inlägg den 9 februari 2008

Av anki - 9 februari 2008 22:57

Det blev ju som vanligt farmor hon spillde ju tårar tittade precis in på Kristinas blogg.

Nog syns det vem som inte kunde låta bli när alla börja sjunga ja må hon leva..

Men tycker fortfarande att det är så otroligt att vi fick behålla våran lilla go tjej.

För det var ju så nära ingen har ju haft ork att skriva hur nära det var men hur otroligt det är det är så fantastiskt så det är inte sant.

Våran lilla kämpe Freja 1 år och en dag snart är nog även du en seg kämpande tant i dina bäst år.

Men kom då ihåg att visst ska man kämpa för äktenskap och lycka men glöm då inte att leva dit eget liv för man har ju faktiskt bara ett och det vet jag att man ska vara rädd om min älskade jänta.

Av anki - 9 februari 2008 20:58

Tycker det är så larvigt när man ser gamla gubbar försöker vara populär är det hemskt att bli gammal har de gjort så dåligt ifrån sig så det måste vissa vem som är bäst

Jag tror att de har samma problem som de gubbar jag känner och umgås med.

Väx upp och låt de unga ta över där ni slutade och försök inte sprätta på dynghögen.

För gamla tuppar som inte vet sin plats blir snart nerputtat av sina fans.

Inget bättre med tanter som jag som tror att vi är tjejer för vi är mammor och tanter...

Av anki - 9 februari 2008 16:25

Nej men utan make och son men pank det är man väl jämt.

Har nu varit och firat gullungen våran Mikael och ulrika hade beställt tårta från bageriskolan den var fin och god.

Fast jag är väldans dålig på tårta men Gustav blev iaf lycklig som fick marsipanen både av Petter och mig.

Himla trevlig lokal de har där i bostadsområdet.

Skjutsade hem Maria och Gustav sedan åkte jag och solade.

Funderar på att gå och tända bastun lite senare nånting måste man ju ta och göra när man sitter här långt ute på landet alldeles ensam men jag har ju Sickan så klart hemma.

Håller nu på att steka lite revbensspjäll och så ska jag koka två stycken potatisar och woka lite grönsaker så jag får lite i magen.

Har jag inte varit så black tror jag att jag har ringt upp grannarna här ovanför hörde att de skulle åka på dans vart vet jag ej.

Men det blir nog ett fotbad i bastun istället.

Av anki - 9 februari 2008 07:18

Hon är stark och blank men inte fin.Gör en gott tycker fler men jag tycker det gör mest ont..................

Ja inte roligt det här för nu smakas det igen minsan .

Är ändrade planer igen så nu kommer gubben hem på torsdag och ska inte åka upp till Luleå igen. För nu har det kommit på att det behövs bara en extra man där uppe, så då får jag hem min.

Så då får han skippa älskarinan igen och bli sur och tvär men men..

Jag gör ju inte mer när jag är ensam än sitter framför teven jo jag har ju datorn som roar mig lite.

Annars är allt sig lik omgås mest med barn och barnbarn för de är ju de jag håller så kär.

Idag är det ju en sådan stor dag ska ju på ettårskalas ska ringa Maria och höra om hon vill åka med mig till stora staden när vi ska in och gratulera goa damen.

Nu ska här damsugas för snart bor nog här flera och ett varv med damtrasan känns nog inte helt fel.

Så vi hörs nått mera

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards