Alla inlägg den 15 april 2008

Av anki - 15 april 2008 18:03

Ingenting har jag igentligen gjort idag jo jag har damsugit och lagat mat även diskat.

Varit ut och gått med hundar ungen min (kristina) och barnvagn skrivit ett brev till tjejen som körde på våran bil.

För nu har vi ledsnat får väl ångra att vi var för snälla. Tyckte det vart så dyrt för tjejen bara självrisken ligger ju på 3000 och sedan är vi ju så beronde på att ha bil så vi erbjöd henne att åka och leta på skroten.


Men hon stack tydligen för när vi försöker ringa henne så svarar hon inte suck att man inte ska kunna va snäll. Vi hder ju faktiskt fått en finare bil men nej nu får vi nog köra med slarverna som är kvar av våran kofångare.

Men sånt är livet vi om någon borde ju lära oss någon gång men nej då


Nu har Niklas fått igång sin bashögtalare så det är slut på friden i detta lilla hus. Han har haft den ute i lillstugan hela vintern men nu har han plockat in den.

Snålar på ungarna i helgen så de får ingen smörgåstårta utan jag bjuder på lunch på söndag så kan vi köpa mer vin ha ha


Vi firar 32 år som gifta så nog kan vi behöva lite vin fniss  och gubben har födelsedag ja även Kristina som föddes på våran bröllopsdag

Av anki - 15 april 2008 09:14

Får jag idag men han tar med mamma sin

Kristina och Filip kommer hit så ska vi göra lunch ihop lax och stekt potatis ska det bli

Till middag blir det nog snabbmakaroner och korv

Ta reda på tvätt ska det bli idag och ett varv med snabelsugaren för nu är det dax

Annars är det lugnt Pirkko ligger med ryggskott tycker det vore trevligare om hon låg bredvid  Ingvar men nej hon ligger med ryggskott

Försökte va roligt för om någon vet vad ryggskott är så är det jag

Hoppas det släpper snart hon tyckte att fane mig att hon haft så ont i hela sitt liv.

Ja jag vet det gör ont ont

Jag är riktigt pigg jag även om fötterna försöker krångla ja även händerna men men jag ska få bort skiten ska åka och köpa öljäst tabletter igen .

För de är nog fane mig sämre sen de tog slut så nu ska vi testa igen

Solarium + öljäst tabletter verkar va melodin så den ska vi nynna på ett tag till.

Ryggen ja det är den röven sitter fast i stackarn får kämpa jämt så inte undra på att den känns sliten

Nu längtar jag efter Petters dum skämt på söndag ska vi ha lite kalas och jag vet inte om han hinner komma hem...

För nog skulle jag vilja skratta och ha det kul men det blir nog som tur är det på fredag kväll

Undrar vad man ska köpa med för slags vin och om jag ska göra en sån där go räklåda och ta med som lite kvällsgotta.

Men då blir det nog att köpa vitt vin igentligen är det ju smartare för Kjell är inte så förtjust i rött.

Men jag gillar rött bättre nja man kanske ska köpa båda

Löser sig säkert

Funderar på att önska Kjell lite Jägermeister i födelsedagspresent så kan vi ha med den till stugan

Jag kan även tänka mig att köpa en liten Fernet och ta med inte lätt det här

Får nog bli en konjak så kan vi göra varmgrogg för det var länge sedan vi gjorde det

Man kokar vatten,konjak och så rejält med socker ska vara hett som attan gott i gott men farligt farligt

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards