Direktlänk till inlägg 15 april 2008

Jag har gjort måndag i dag med

Av anki - 15 april 2008 18:03

Ingenting har jag igentligen gjort idag jo jag har damsugit och lagat mat även diskat.

Varit ut och gått med hundar ungen min (kristina) och barnvagn skrivit ett brev till tjejen som körde på våran bil.

För nu har vi ledsnat får väl ångra att vi var för snälla. Tyckte det vart så dyrt för tjejen bara självrisken ligger ju på 3000 och sedan är vi ju så beronde på att ha bil så vi erbjöd henne att åka och leta på skroten.


Men hon stack tydligen för när vi försöker ringa henne så svarar hon inte suck att man inte ska kunna va snäll. Vi hder ju faktiskt fått en finare bil men nej nu får vi nog köra med slarverna som är kvar av våran kofångare.

Men sånt är livet vi om någon borde ju lära oss någon gång men nej då


Nu har Niklas fått igång sin bashögtalare så det är slut på friden i detta lilla hus. Han har haft den ute i lillstugan hela vintern men nu har han plockat in den.

Snålar på ungarna i helgen så de får ingen smörgåstårta utan jag bjuder på lunch på söndag så kan vi köpa mer vin ha ha


Vi firar 32 år som gifta så nog kan vi behöva lite vin fniss  och gubben har födelsedag ja även Kristina som föddes på våran bröllopsdag

 
 
Ingen bild

anna

15 april 2008 18:57

Tack för din snälla kommentar, det känns lite bättre nu iaf. Tänkte även tipsa om att vinet vi hade på bröllopet går att köpa i sverige nu 120 kr för en 3 l box men tror man måste beställa den iaf här i ljusdal. kram Anna

 
Ingen bild

vin

15 april 2008 18:57

ha ha. måste ni ha vin. för att komma i gång. på gammel dagarna . från hudik kram

 
Ingen bild

lång vecka

15 april 2008 19:04

det blir långa veckor. om du skall ha måndag. två dagar i veckan minst.byt dag .till fredag i stället .snälla . kram hudiksvallsbon.

 
anki

anki

16 april 2008 08:42

Inte måste vi väll ha men vi kanske vill ha lite vin iaf
Måndag det kan jag ha alla dagar i veckan puss och kram stora syster Anki

http://anki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anki - 7 januari 2014 12:43

Blir så besviken på mig själv , att det ska va så svårt att ta sig i kragen och skriva ner några rader. Haft en underbar höst även om husbilssemestern blev väldigt kort eftersom Kjell åkte på blödande magsår när vi kom till Karlskrona. Var meningen...

Av anki - 25 september 2013 18:47

Stack iväg på fredagförmiddag efter gubben varit på läkarbesök. Fick träffa våran nya husdoktor hon verkade bra. Så nu har de tagt bort en blodförtunnande tablett och bytt magmedicin. I alla fall så åkte vi Lesatten först var det meningen att vi sk...

Av anki - 17 september 2013 10:25

Åkte i fredags och hem igen på söndag, hade trevligt sällskap av Sören och Kerstin. På fredags kvällen gjorde vi räklåda och drack en hel del, var länge sedan vi träffades så det var roligt att dricka i sällskap. Bytte ut sittplatserna vid brasan...

Av anki - 11 september 2013 15:58

Kommer att bli så himla besviken när jag kollar nästa år och jag inte har skrivit något sedan i april. Livet går med rasande fart mycket händer det mesta är trevligt men att min älskling blev dödssjuk igen var hemskt jobbigt. Fick blödande magsår o...

Av anki - 18 april 2013 11:36

I måndags åkte vi på Ålandsresa följde med Sören och Kerstin. Vet inte att en resa har gått så fort.... Många goa skratt och god mat + dryck och bra underhållning. Bara Sören som är hopplös och ska springa iväg så snabbt och bjuda på nya groggar ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards