Alla inlägg den 14 april 2008

Av anki - 14 april 2008 14:15

Yes den 29 bär det iväg med gubben och mig till ödemarken.

Ska bli så spännande undrans vad vi ska ta med och äta


Ärtsoppa är väl givit billigt och gott men sen ska det väl vara något mera

Förslag någon har inget rinnade vatten så det måste va något enkelt och något den lagrane äter

Blir nog hans favorit mat potatismos på pulver och en burk kalops blä kanske man kan säga men men


Lugnt och skönt ska det iaf bli

Burk korv går väl ner om det är sybylla och ett korvbröd med lite senap så blir det nog helt okey

Lite maggot ska inhandlas och lite lysfotogen för nog tror jag både kammin och husvagntoa ska med


Tror även vi måste fixa lite på bilen i helgen det är nog hjullagret bak som har gått

Inte undra på som våran väg är nu men lite otur nu när vi ska försöka åka att vi ska måsta kosta på bilen lite

Av anki - 14 april 2008 08:24

Yes det är måndag..

Här sitter jag mitt på landet utan bil men jag har ingen lust att ha någon  hemma, för det är måndag..

Som sagt det är måndag och jag ska göra ingenting

Det här är min uppladdardag för efter helgen brukar det vara slut i batteriet.


Känns alltid lite slitet efter helgen för då är det inte alltid som jag lyssnar på min kropp och tar det lugnt

Tycker om att vara ute och hjälpa till men det är för mycket snö än så än händer ingenting

Kjell har handskottat en massa i helgen, så nu kan man gå på alla altaner ja båda iaf.

Han har även gått och handskrappat hela vägen, men se då går jag inte ut

För visst kan jag va dum med min rygg men än finns det kvar lite vett i skallen min.

Annars skulle det kunna koka över nu när min son har jobbigt svärdottern min har det nog inte så lätt hon heller

Men jag försöker lyssna och trösta men annars lägger jag mig inte i.

Men ett är säkert det tär på en stackars mamma och farmor

Men det ordnar sig säkert bara de värsta känslorna får brusa över


Idag ska faktiskt göra fläskpannkaka till middag men jag äter nog soppa

Igår blev det skinksås och pasta kjell fick potatis

I lördags åt vi en macka på kvällen med ägg och kräftstjärtar det var gott vi gillar skaldjur gubben och jag.

Till middag blev det mos och fiskburgare färdigköpta sådana kommer aldrig att serveras mer här


Barn vakt var vi en stund på söndagen till Filip, Maria och pojkarna kom och hälsade på i lördags

Så helgen har varit mycket bra



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards