Direktlänk till inlägg 15 april 2008

Killbesök

Av anki - 15 april 2008 09:14

Får jag idag men han tar med mamma sin

Kristina och Filip kommer hit så ska vi göra lunch ihop lax och stekt potatis ska det bli

Till middag blir det nog snabbmakaroner och korv

Ta reda på tvätt ska det bli idag och ett varv med snabelsugaren för nu är det dax

Annars är det lugnt Pirkko ligger med ryggskott tycker det vore trevligare om hon låg bredvid  Ingvar men nej hon ligger med ryggskott

Försökte va roligt för om någon vet vad ryggskott är så är det jag

Hoppas det släpper snart hon tyckte att fane mig att hon haft så ont i hela sitt liv.

Ja jag vet det gör ont ont

Jag är riktigt pigg jag även om fötterna försöker krångla ja även händerna men men jag ska få bort skiten ska åka och köpa öljäst tabletter igen .

För de är nog fane mig sämre sen de tog slut så nu ska vi testa igen

Solarium + öljäst tabletter verkar va melodin så den ska vi nynna på ett tag till.

Ryggen ja det är den röven sitter fast i stackarn får kämpa jämt så inte undra på att den känns sliten

Nu längtar jag efter Petters dum skämt på söndag ska vi ha lite kalas och jag vet inte om han hinner komma hem...

För nog skulle jag vilja skratta och ha det kul men det blir nog som tur är det på fredag kväll

Undrar vad man ska köpa med för slags vin och om jag ska göra en sån där go räklåda och ta med som lite kvällsgotta.

Men då blir det nog att köpa vitt vin igentligen är det ju smartare för Kjell är inte så förtjust i rött.

Men jag gillar rött bättre nja man kanske ska köpa båda

Löser sig säkert

Funderar på att önska Kjell lite Jägermeister i födelsedagspresent så kan vi ha med den till stugan

Jag kan även tänka mig att köpa en liten Fernet och ta med inte lätt det här

Får nog bli en konjak så kan vi göra varmgrogg för det var länge sedan vi gjorde det

Man kokar vatten,konjak och så rejält med socker ska vara hett som attan gott i gott men farligt farligt

 
 
Ingen bild

syster i hudik

15 april 2008 14:54

hej syster först skall du snåla på maten sen skriver du att ni köper vin inte bara en flaska utan flera en fråga bara hur går det i hop om man skall snåla drick vatten he he kram

 
Ingen bild

ingegerd

15 april 2008 19:16

Hej köp vitt du så köper jag rött.Sillbit före sen blir de revbenspjäll Välkommen till stan på fredag kl 1800.Kram

 
anki

anki

16 april 2008 08:45

Att snåla på maten är bra så kanske det finns lite plats till något annat än vatten.
Vatten det dricker jag var dag men ska jag på fest så tror jag nog att jag vill ha annat än vatten

http://anki

 
anki

anki

16 april 2008 08:47

Svar till Ingegerd: Tack det låter bra älskar både sill och revbenspjäll köper vitt vin men hör av mig snart. kram

http://anki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anki - 7 januari 2014 12:43

Blir så besviken på mig själv , att det ska va så svårt att ta sig i kragen och skriva ner några rader. Haft en underbar höst även om husbilssemestern blev väldigt kort eftersom Kjell åkte på blödande magsår när vi kom till Karlskrona. Var meningen...

Av anki - 25 september 2013 18:47

Stack iväg på fredagförmiddag efter gubben varit på läkarbesök. Fick träffa våran nya husdoktor hon verkade bra. Så nu har de tagt bort en blodförtunnande tablett och bytt magmedicin. I alla fall så åkte vi Lesatten först var det meningen att vi sk...

Av anki - 17 september 2013 10:25

Åkte i fredags och hem igen på söndag, hade trevligt sällskap av Sören och Kerstin. På fredags kvällen gjorde vi räklåda och drack en hel del, var länge sedan vi träffades så det var roligt att dricka i sällskap. Bytte ut sittplatserna vid brasan...

Av anki - 11 september 2013 15:58

Kommer att bli så himla besviken när jag kollar nästa år och jag inte har skrivit något sedan i april. Livet går med rasande fart mycket händer det mesta är trevligt men att min älskling blev dödssjuk igen var hemskt jobbigt. Fick blödande magsår o...

Av anki - 18 april 2013 11:36

I måndags åkte vi på Ålandsresa följde med Sören och Kerstin. Vet inte att en resa har gått så fort.... Många goa skratt och god mat + dryck och bra underhållning. Bara Sören som är hopplös och ska springa iväg så snabbt och bjuda på nya groggar ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards