Alla inlägg den 21 april 2008

Av anki - 21 april 2008 08:27

Helgen har varit rörig men mycket trevlig. Började med att fjollan stannade på Birsta och vägrade starta. Så shopping blev totalt misslyckad men men inte grät vi för det.Mikael fick komma och dra igång bilen drog nog oss typ 5 meter sen startade den fjolliga forden

Så vi han iaf hämta Axel i tid på dagis


Så sent kom vi iväg till Ingegerd och Uno men lätt stressade eller heter det mycket stressade kom vi till ett lugnt värdpar till en toppen trevlig kväll med god mat och dryck. Tack för en lugn trevlig kväll.

Rummet vi hyrde var mycket bra och vi sov gott, dock kom vi inte i säng så tidigt men tiden går fort när man har roligt.Kjell kämpade sig upp på morgonen så han kom i tid till jobbet


Hem kom jag vid 12 tiden för då kom Maud min systerdotter med familj.Som vanligt beställde hon mosters lasagn så hem till spisen blev det och sedan har jag nog mest stått vi den. Tror jag har haft ung.12 st vid matbordet varje gång vi ätit


Så fullt ös det har det verkligen varit men nu är det måndag .....


Vi fortsätter att köra den här veckan så det blir nog lugnt den 29 så då tar jag måndag varenda dag

Mikael och barnen bor kvar tills på fredag då flyttar de in i sin nya lägenhet

Igår var Kenneth och Elisabeth hit och hälsade på blev lätt avundsjuk på barnbarnen men ändrade sig efter en stund och sa att de skulle skynda sig att njuta av tiden som är kvar innan deras barnbarn börjar anlända.Deras barn är nu mer eller mindre utflyttade och det var rent av tråkigt tyst hemma hos dom

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards