Alla inlägg den 13 april 2008

Av anki - 13 april 2008 11:03

Har varit duktig och dammsugit Kjells bil även torkat fönstret på fjollan.

Hon heter ju så Kjells lite fjantiga bil som inte gillar mig.

Hon kanske är svartsjuk den lilla rackarn Kjell slippar lite rost på gamle Svarten som jag döpt min bil till för den ska bli en bra kompis.

Spännande och få höra om vi kommer iväg på mini semester billig är stugan 200 kr natten.

Faktiskt nybyggd ser det ut som men omordern men bilden kan ju vara gammal vad vet man.

Stor är den då inte men då går det väl fortare att få upp värmen för den är utan el.

Har kollat att det blir lite månljust så att man har chansen att se några spännande djur.

Tar nog med husvagntoan iaf för tänk om vi får se en varg då kanske vi inte törs oss ut på natten.

Det vore väl nånting för dig Pirkko ska du inte hyra en stuga och följa med.

Försöker att inte se fram mot nya äventyr men det är inte lätt att låta bli.

Isen var nu en meter djup så det trodde inte det var någon fara att det inte går att fiska om man vill det.

Mycke snö hade de med men det har vi med

Så jag väntar med spänning på telefonsamtalet imorgon för då åker vi fast kassan är mycket begränsade

Men vi har ju inte så stora behov så vi drar väl in lite på maten så kanske frun krymper av bara farten

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards