Alla inlägg den 23 april 2009

Av anki - 23 april 2009 15:07

Av Kennet och Veronica ( Alexanders pappa och stora syster)och hunden Nova. Alexander har börjat skolan igen :)

Sickan och jag promenerar fler gånger om dagen nu måste passa på när jag orkar och vädret är så här ljuvligt. Har hållit på att ringa kvinnokliniken nu en par dagar. Kom fram idag ,för att få höra att jag ska ringa min husläkare.


Så i morgon får man försöka ringa dit då, inget allvarligt men vill iaf kolla upp. Varit duktig och sorterat en massa papper idag och deklarationen tänkte jag att jag ska lämna in i morgon.Även lagat Kjells arbetsbyxor som spricker vid fickan hela tiden. Dammat det har jag nyss gjort men golven får vänta tills i morgon.

Så det ser någorlunda ut när Linda och Tobbe kommer. Bjuder nog på Kassler och potatisgratäng tror jag ,med sallad och feta ost " fler som vill ha??


Borde baka lite bullar men får se vad det blir med det annars är kladdkaka ett alternativ som jag tycker duger men det ska vara med hallonsås.

Av anki - 23 april 2009 09:33

Tycker att den missuppfattas så mycket så nu är det inte roligt längre.....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards