Alla inlägg den 22 april 2009

Av anki - 22 april 2009 09:18

Har så svårt att komma i gång med något men tvätt ska jag ta reda på idag.Igår damsög jag och sladdade golven men damningen sparade jag till idag : (

Fick trevligt besök av Kristina och go pojken Filip igår de ville låna duschen. Till helgen kommer syrran Maggans dotter Linda med sin lilla familj så jag funderar på vad jag ska göra för mat. Vi måste nog försöka gå upp i skogen och fälla några björkar.Men det är bra mycket snö än.

Verkar som det drar ut på tiden för Kjell operation för nu fick han kallelse till kirurgen vi trodde han skulle gå direkt till operation så det blir nog att vänta 3  månader till. Hoppas de tycker de är akut så han får det gjort nu i vår.

Annars är det mest lugnt hade ett långt trevligt samtal med Ann igår hon är bra tuff. Men tycker hon har helt rätt inställning . Hoppas de får en trevlig resa.

Snart dags för oss att boka tågresan till Arlanda

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards