Alla inlägg den 18 april 2009

Av anki - 18 april 2009 14:12

Var säker på att det skulle hinnas med ett till blogginlägg igår men inte. Så man får väl skriva att igår överaskade jag min man med kräftor. För vi hade bröllopsdag och Kjell fyllde år och naturligtvis den bästa bröllopspresent man kan få fyllde även år. Kristina blev hela 27 år så jäkla fort åren går.

Idag har jag gjort bottnarna till 2 smörgåstårtor och fixat med fyllningarna så i morgon är det bara att klä på dem. Går åt en hel del nu för tiden ; )

Snart får jag nog göra 3 för grabbarna börjar bli lite stor i maten. Igår var vi på mac donalds grabbarna bus och jag Gustav åt ett helt vuxen mål. Inte ens jag brukar orka allt...

Jag nöjde mig med en junior kycklingsburgare ingen stripps duktiga jag.


Sedan åkte vi iväg och köpte några blommor och lite gott fikabröd, för vi skulle åka och hälsa på Victor som var hos sin mamma. Längtade så förtvivlat efter go pojken och sedan fick vi ju träffa Veronica och Pontus. Himla trevlig eftermiddag fick vi så tack för att vi fick komma. Sedan fick jag så lov att skjutsa hem grabbarna bus för deras mor och far längtade efter dem.


Åkte hem för att få höra att de var klar med gjutning hos Kristina, Niklas var där nere och hjälpte Petter. Så jag satte dit potatisen och skyndade mig att hämta lill grabben våran

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards