Alla inlägg den 20 januari 2009

Av anki - 20 januari 2009 15:51

Nu är bullarna klar det blev nästan 150 stycken men fy farao vad jag blev slut i ryggen. Ringde vårdcentralen idag så nu har Kjell fått läkartid måste kolla sitt bråck.

Har även satt upp han på tandläkar listan så han får börja gå på folktand vården eftersom vi tycker att Leena slarvar som han har nu men det var lång väntetid 35 stycken före honom. Ska ringa Matfors i morgon är inge längre att åka dit.

Stackars svägerskan som är i Thailand det tillbringar vintrarna där men hon har så ont i sin nacke. Måste göra någonting åt det när hon kommer hem skrev hon.Skrev även att Kerstin och Sören brukar vara på samma ställe som vi ska vara på i påsk. Så då vet iaf vi att inte behöver vi vara ensamma hela helgen...

Sören och Kerstin är Lenas(Marias barndomskompis) mamma och pappa så dem känner vi rätt så bra. Iaf så träffar vi dem lite då och då när vi är och fiskar.


Nej nu ska jag duka för snart kommer min gubbe och min yngste son och vill ha middag


Ha det för det ska ja....

Av anki - 20 januari 2009 12:53

Blev nästan en besvikelse igår vi blev serverad kall mat.Pomfrittsen var rå inuti och jag tror jag blev så chockad så jag kom mig inte för att gå och klaga.

Blev 2 nya databord för priset för 1 köpte även en ny musmatta min första som jag köpt tror jag.Sedan blev det en trådlösmus till min nya leksak.


Idag bakar jag bullar för nu var det slut i frysen den sista gick åt i lördags när familjen Bergkvist kom och överaskade.Imorgon är planen att det ska bakas 2 sorters matbröd.Till middag blir det syster Brittas älsklingsrätt när hon kommer till oss kålpudding med potatis och lingonsylt. Gör massor så finns det i frysen utifall hon dyker upp någon gång...


Niklas ska mönstra i början på Mars så bara att inse att lillpojken är stor nu. Ikväll kommer extra sonen så det ska bli kul då kan jag bjuda på nybakade bullar och han ska få äta så många han vill....

Nä nu måste jag grädda bullarna sedan är det nog dags för ett varv med snabeldraken

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards