Alla inlägg den 7 januari 2009

Av anki - 7 januari 2009 15:25

Attan jag städade som Kjells mamma brukade göra till våra barns förskräckelse när de var små.

 Jag lyfte mattan och sopade skräpet under.....

Klypte klorna på Sickan och så ringde Maria och vill komma grabbarna var kroniskt mormor sjuk.Så jag fick lite bråttom fixa  till lite middag och sedan måste jag ta upp klorester så då blev det som det blev.

Så nog attan börjar man bli gammal trodde jag aldrig skulle göra något sådant ha ha     Men vad gör man inte för lite tid med go pojkarna.

En bekant till oss hade änglavakt idag tåget tog honom tur att han körde lastbil. Så gubben är ute på spåret och fixar väntas inte hem förrän till natten.Var tydligen mycket att göra.

Nu kommer Maria och go knölarna mormors en panna till att steka sedan är det bara att koka.

Vad det blir sjömansbiff för det blev inget sådant sist vi skulle så stort göra det....

Ha det för det ska ja


Tro inte att jag kunde gömma vad jag gjort Maria klev typ innanför dörren så kräktes Sickan på mattan!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards