Alla inlägg den 19 januari 2009

Av anki - 19 januari 2009 15:33

Till sonen och jag blir så nyfiken...

Har varit och rea fyndat lite till lilltjejen som snart fyller 2. Till tanten hittade jag inget som dög.Blir svårare och svårare tydligen att hitta något jag tycker om. Eller så blir jag för snål....

Har varit och klippt mig tror jag är nöjd vill kamma lite först så jag får känna.Snart ska jag åka och plocka upp Niklas sedan hämtar vi Kjell för lite handling och mys.

Kanske synd att jag har gjort så mycket redan så jag är ganska trött men får väl använda lite reservkapital.Inte ofta man har en dubbel träff men det lär bli dyrt tänker ja....

Av anki - 19 januari 2009 07:15

Jag har sovit gott vaknad tidigt så kanske man börjar bli frisk....

Jag har varit så himla trött men jag har ju inte blivit av med förskylningen som jag släppat på nu i över en månad.Är fortfarande inte riktigt bra.


Idag ska jag till frissan och sedan har vi bestämt oss för en tur till stan. Ska tom äta ute sonen ,gubben och jag.Inte något vi brukar göra.

Ska kolla på ett nytt skrivbord till datorn eller om det blir ett sånt där modernt skåp som hänger på väggen.


Ska även köpa avgassystem till svarten för nu tänker vi besikta den i februari. Men lånar nog bort den om fjollan fixar besiktningen.Maria och Pers gammel volvo har strejkat eller den går som en kratta.

Så dagens middag blir nog något gott från ikeas resturang.....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards