Alla inlägg den 15 maj 2008

Av anki - 15 maj 2008 10:05

Tänk att man kan bli så less på att städa. Med tre katter och hund är det ett dammsugande som inte är av denna värld.Snabeldraken skulle kunna stå framme jämt man dammsuger ju varenda dag ändå syns det inte. Jo om man inte gör det..

Men idag ska jag passa på att både damma och torka golven för i morgon ska jag få låna mitt lilla go troll Filip så då blir det inget gjort. Vi ska bara gosa och mysa.

Mikael skulle komma ner med Freja till veckan men Victor missar jag nog nu tyvärr för då är han hos sin mamma.


Har köpt hem för lite mjölk med så kanske det blir en snabbtur ner på byn med den lille röde men det beror nog på tid och väder. Kjell ringer nog hem innan han åker från jobbet så då kan han köpa iaf om inte jag gör det.


Det gick jättebra att köra lite rädd för trafiken var jag allt men det gick jättebra men var kallt.Fort som attan gick det för det var nästan hopplöst att inte trycka lite för hårt på gasen.

Köra 50 med den var ingen konst men vi har sagt att nu ska vi köra lugnt tills den är inkörd så då ska vi ligga mellan 40-45 inte lätt.

Blir nog kanske så för att vi är van att köra 4-hjuling och då går det undan.

Niklas fick en sån här moppe när han fyllde 15 som han knäckte på premiärturen och det var ingen garanti på den så den står på ladan.

Men nu har vi iaf hittat reservdelar till den så snart har vi nog två moppar. Då kan vi köra i kapp

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards