Alla inlägg den 13 maj 2008

Av anki - 13 maj 2008 08:19

Så det är nog bara att dra på sig hjälmen och åka till Pirkko och få lite lunch.Några koppar kaffe lär det ju bli och en massa skitprat.Om hon kan lugna ner sig nu när jag har utmanat henne...


Igår var vi inte en timme i skogen som vi sa utan det blev två konstigt att man kan tappa bort en timme så fort.

Men för all del jag tappade bort en hel dag i helgen, Missade medicinen igen, fattar det inte.

Men det är när jag kliver upp skit tidigt då ska jag vänta för man ska helst ta medicinen vid samma tid varje dag men si det funkar inte alltid.

Ska skärpa mig..

Får väl se om det blir något mer skrivande om jag överlever moppeturen ska bli roligt iaf.

Passar nog mitt barnsliga jag..

Ha det bra för det ska jag

Av anki - 13 maj 2008 07:47

Jag har blivit utmanad av Kristina om tre saker


Tre namn du går under...


Anki

Mormor

Farmor


Tre saker som skrämmer dig;


Att det händer mina kära något

Att jag vurpar med moppen idag på premiär turen

Varg


Tre saker du har på dig:


Morgonrock

Nattlinne

Foppatofflor


Tre saker du tycker om.


Kjell

Mina barn

Mina barnbarn


Tre saker du ska göra den närmaste tiden:


Klä på mig

Åka moppe till Pirkko

Fiska


Tre av dina favoritlåtar:


Det finnaste jag har(sjungs mycket i kyrkan)

Down on the corner(kungen för mig John Fogerty)

Lille do(Kim Larsen)


Tre saker du verkligen vill ha


Pengar

Husvagn

Kastspö


Jag utmanar Pernilla (Mindras mamma)Syrran Britta och Pirkko




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards