Alla inlägg den 6 maj 2008

Av anki - 6 maj 2008 20:18

I eftermiddag dök Pirkko upp med lite kakor och lite choklad till gubben. Undras vad de har i lag som hon fjäskar med honom ha ha

Medveten om att det drar i hop sig med husvagnsåkandet kanske

Tror inte vi har tid att åka så mycket men nån gång ska vi naturligtvis åka.

Pirkko och jag satt och fikade sedan gick vi en kort promenad vi tanter är ju lite klena

Jag har sovit middag 2 gånger idag så syster yster nog tar jag det lugnt.

Har lika förbenat ont så det räcker till men ska fortsätta att ta lite tabletter så jag kan slappna av tyvärr blir jag så trött när jag tar dem så jag måste sova.

Men då vilar jag iaf

Har fane mig inte tid så många dagar måste ju ut och åka moppe..

Av anki - 6 maj 2008 11:47

Det är fane mig röven som är för tung för så långe jag låg i sängen kändes det riktigt okey.

Har sovit till halv 10 i dag det ni gör ni inte om, klev upp vid 7 och gick ut med Sickan men ramla sedan tillbaks till sängvärmen.

Tog tradelan igår så då begriper den som känner mig att det var åt fanders med ryggen.

Inte blev det nå klippa klor igår inte sola jag inte då det blev ingenting.


Mer än besök på stan med gubbe och son köpte ny telefon och fick moppe på KÖPET.

Så nu måste jag ringa lite mindre på mobilen för det blev inte lika bra villkor som jag har nu.

Men iaf kostar det inte skjortan 69 öre minuten men nu tog jag inte sms för 100 så nu är det slut på att få skicka så många utan ska betala 69 öre för dem med.

Så det blev nog som vanligt nerdragningar på tanten, men jag har en telefon och en ny moppe. Så ser ni nog tjock medelålders kärring på moppe så kanske det är jag.


Den som skulle så stort köpa forden av mig kom naturligtvis inte tycker det är typiskt här uppe de bara lovar.

Sen kan man skita i och meddela sig när de har ångrat sig.

Men sånt är livet nu ska jag ta lite mer tabletter så ska ni se att snart är det fart på tanten

Kommer jag på min lilla röda så passa er

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards