Alla inlägg den 9 maj 2008

Av anki - 9 maj 2008 13:57

Suck blir så orolig i kroppen när jag hör att min son inte mår bra så jag får inget gjort.

Sitter bara och väntar och inte vet jag vad jag väntar på , vill bara att han ska komma hem.

Men han vill vara ifred och det måste jag låta honom vara.

Men det är svårt har redan hunnit ringa honom alldeles för många gånger.

Hoppas nu att han åker ner till Hudiksvall en sväng så att han har något annat att göra.

Niklas har burit fram våra trädgårdsmöbler på altan får väl se hur många gånger de blir använda i år.

Satt nog i dem ca 5 gånger i fjol och det var nog rekord börjar bli dax iaf att måla om dem.

Det är säkert 6 år sedan sist men ska måla räckena på altanen i år så då blir det nog att möblerna ska frächas upp.

Inga skyltar kom till moppen idag heller himla tråkmånsar vilken tid allt ska ta.

Nu ska jag ta mig i kragen och åka och handla lite gott till helgen för jag har fjollan idag.

Niklas slutar så tidigt på fredagarna så då hämtar jag honom i Bommen.

Solen skiner så var glad för det försöker jag va....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards