Alla inlägg den 12 februari 2010

Av anki - 12 februari 2010 17:12

Men måste köpa plastad frotte först.....

Av anki - 12 februari 2010 16:04

Axel är feberfri idag men fortfarande matt och hostig  

Av anki - 12 februari 2010 15:15

Men så blir det när man inte kommer överens med jävelsmaskinen.....

Iaf bättre tycker jag än den jag tittade på affären   och den kostade nästan 200 den här blev grattis bara en massa funderingar hur man skulle göra. Tänker en massa på Uno som hamnade på sjukhuset i natt . Hoppas det inte är något allvarligt. Tänker även på moster Elsa som begraver sin älskade Valle idag. Farbror John han är nog i mina tankar varenda dag hoppas jag hinner träffa honom nått mer........

Sen är det ju älskade Ann om kämpar och kämpar.......

Kanske sluta tänka så mycket så det blir någonting gjort  

Men har fixat en kycklingspaj som vi ska äta till middag och eldat upp lite skit. Sedan är det ju allt det vanliga städa, bädda ,diska och tvätta. Sedan ska det vikas in tvätt och satt upp gardiner till Niklas. Sedan slavade jag faktiskt ganska länge vid jävels maskinen. Varit på promenad med Sickan 3 gånger osv . osv .osv

Ändå känner jag att fan vad lite det blev gjort idag       

Av anki - 12 februari 2010 08:42

Men solen skiner så det blir nog en väldigt fin dag   Igår blev det inte ett jäkla dugg gjort frös och kände mig vissen. Lite halvdålig i magen var jag med men inte direkt sjuk. Konstigt men har iaf sovit lugnt så nu är det till att ta tag i allt som jag skulle ha gjort igår. Kristina var hem och tog en snabb fika med mig mitt på dagen  


Idag skulle vi äta köttfärspaj tänkte jag men jag hade slut på köttfärsen så då får det bli kyckling till middag. Nu ska jag sätta fart på jävels maskinen Frejas födelsedagspresent måste bli klar.......för på söndag är det kalas  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards