Alla inlägg den 18 februari 2010

Av anki - 18 februari 2010 19:37

Köpte även en turkoströja med pingvin ärm tror jag det heter. Sedan köpte jag "julklapp" till våran lilla isprinsessa men dem ska hon få i julklapp. Jag som aldrig köper något i tid.....

sedan blev det en massa kassar med mat även till djuren. Sickan ska få nytt till sin baby säng så även lite till den köpte jag.

I morgon blir det frissan och sedan apoteket måste få lite bidrag

  

Av anki - 18 februari 2010 18:34

Fyndade faktiskt tycker jag kände mig nöjd när jag kom hem  


Men vad jag ska ha på mig på lördag det vete gudarna, blir väl som vanligt jag får göra i ordning en massa kläder och kolla in humöret.....  köpte jag för jag springer alltid i långkalsonger hemma ganska tjockt tyg i den 79:-

  Är lite volang på den högra sidan gömmer nog valken på den sidan iaf. Men blommig Kristina tror inte jag kommer att ha den någon gång. Men den kändes ok nu är ett tillhörande linne till den 79:-   För kallt nu men 49:- kan nog användas till en kofta är mörkblå   svart långkjol med lite extra finesser går bla. att knyta upp så det blir lite ballong effekt 79:- dubbelt tyg   Skin dojor till mina ömma fötter 325:- sedan blev det ett par skor till gubben 79:-  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards