Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Ser för attan ut som en 8 åring skulle ha sytt

Av anki - 12 februari 2010 15:15

Men så blir det när man inte kommer överens med jävelsmaskinen.....

Iaf bättre tycker jag än den jag tittade på affären   och den kostade nästan 200 den här blev grattis bara en massa funderingar hur man skulle göra. Tänker en massa på Uno som hamnade på sjukhuset i natt . Hoppas det inte är något allvarligt. Tänker även på moster Elsa som begraver sin älskade Valle idag. Farbror John han är nog i mina tankar varenda dag hoppas jag hinner träffa honom nått mer........

Sen är det ju älskade Ann om kämpar och kämpar.......

Kanske sluta tänka så mycket så det blir någonting gjort  

Men har fixat en kycklingspaj som vi ska äta till middag och eldat upp lite skit. Sedan är det ju allt det vanliga städa, bädda ,diska och tvätta. Sedan ska det vikas in tvätt och satt upp gardiner till Niklas. Sedan slavade jag faktiskt ganska länge vid jävels maskinen. Varit på promenad med Sickan 3 gånger osv . osv .osv

Ändå känner jag att fan vad lite det blev gjort idag       

 
 
Ingen bild

anki

12 februari 2010 15:37

Pssssssss. Måste hämta ved igen för 3 gången Ds

 
Ingen bild

biggan

12 februari 2010 15:58

den blev bra tycker jag

 
Ingen bild

anki

12 februari 2010 16:10

Birgitta: Skynda dig och sy 2 skötväskor du med snart kanske du måste sy 3.

 
Kristina

Kristina

12 februari 2010 16:27

Filip vill säkert ha en skötväska han åxå till sin docka och vagn ;) Inte bara flickor som vill ha lika!

http://http:/kissegirl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ingegerd

12 februari 2010 19:37

Uno mår bra hittade inge fel tog en massa prover trött ikväll tidig säng Kram Ingegerd

 
Kristina

Kristina

12 februari 2010 21:06

ha ha ja dockan mår bara bra ;) går verkligen i perioder som han leker med den, samma med spisen. den har stått uppe länge utan att han brytt sig om den men nu leker han massor med den igen!

http://http:/kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anki - 7 januari 2014 12:43

Blir så besviken på mig själv , att det ska va så svårt att ta sig i kragen och skriva ner några rader. Haft en underbar höst även om husbilssemestern blev väldigt kort eftersom Kjell åkte på blödande magsår när vi kom till Karlskrona. Var meningen...

Av anki - 25 september 2013 18:47

Stack iväg på fredagförmiddag efter gubben varit på läkarbesök. Fick träffa våran nya husdoktor hon verkade bra. Så nu har de tagt bort en blodförtunnande tablett och bytt magmedicin. I alla fall så åkte vi Lesatten först var det meningen att vi sk...

Av anki - 17 september 2013 10:25

Åkte i fredags och hem igen på söndag, hade trevligt sällskap av Sören och Kerstin. På fredags kvällen gjorde vi räklåda och drack en hel del, var länge sedan vi träffades så det var roligt att dricka i sällskap. Bytte ut sittplatserna vid brasan...

Av anki - 11 september 2013 15:58

Kommer att bli så himla besviken när jag kollar nästa år och jag inte har skrivit något sedan i april. Livet går med rasande fart mycket händer det mesta är trevligt men att min älskling blev dödssjuk igen var hemskt jobbigt. Fick blödande magsår o...

Av anki - 18 april 2013 11:36

I måndags åkte vi på Ålandsresa följde med Sören och Kerstin. Vet inte att en resa har gått så fort.... Många goa skratt och god mat + dryck och bra underhållning. Bara Sören som är hopplös och ska springa iväg så snabbt och bjuda på nya groggar ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards