Alla inlägg den 15 september 2008

Av anki - 15 september 2008 09:19

Har sovit alldelles makalöst dåligt men får skylla mig själv som inte tog en värktablett innan jag gick och la mig.

Ute och jobbade lite för hårt och sedan kröp jag i säng alldeles för tidigt så nattsömn har varit nästan noll. Klev upp mitt i natten och spelade lite på datorn så då är det illa. Har haft hemska mardröm och vaknat hela tiden.

Men nu är det ny vecka och nya insatser börjar lite smått med förbredelsen för det stundade bröllopet.

Så det ska bli besök på systemet och handlas mer kött och provas ut lite mera av allt vad det ska va.

Spännande borde bli van har iaf fixat tre bröllop och fyra stora kalas men känns alltid som man glömmer något.

Alltid blir det lite för mycket mat men heller det än det blir för lite.

Kantarellerna ska iaf räcka för nu har vi nog ledsnat på att plocka.

Jag skulle vilja ut och fiska en sväng till men då vill jag ha bättre väder än det här disset.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards