Alla inlägg den 8 september 2008

Av anki - 8 september 2008 08:21

Här ligger dimman tät över sjön.Så idag blir det säkert vackert väder och det behöver jag för tanken för dagen är faktiskt mer städning.

Med Kristina och Filip skulle dyka upp så man kanske inte hinner göra något som jag hade tänkt.

Men det kommer fler dagar iaf så jag gosar med gossen jag bara han nu kommer någon gång....

Idag begravs våran bekant och vi tänker extra mycket på honom. Fortfarande så overkligt att vi inte ska träffas något mer.Han var så glad och sprallig jämt en riktig adralin klick av snällheten själv.

Men livet går vi och vi planerar för bröllopet som snart ska bli och jag har 3 födelsedagsbarn som ska firas innan dess.

Axel fyller 2 på onsdag sedan torsdag är det sonen Mikael tur och sedan lill plutten Filip som snart fyller hela 1.

Nu kom solen fram här i Långsjön ska sätta fart på tvättmaskin kanske det går att hänga ut idag.

Ha det bra för det ska ja.....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards