Alla inlägg den 3 september 2008

Av anki - 3 september 2008 12:13

Telefonen ringde ilsket halv 9 !!!!!

Jag som brukar vakna tidigt men idag lykades jag somna om riktigt hårt. Petter hade kommit med bilen men jag hörde inte ens honom, Per hade skickat meddelande till mobilen men jag hörde inte ens den.

Jag som brukar vakna så lätt, däremot känner jag mig inte riktigt kry men är inte sjuk.

Får ont i halsen rätt vad det är och spränghuvudvärk men den försvinner lika fort mystiskt...

Iaf hade Petter med sig min nya klänning den var så fin så den ska jag ha på bröllopet.

Kunde ju gömt fläsket lite mer men men... vad gör man

Per han behövde barnvakt till Gustav som också har något konstigt rätt vad det är är febern jättehög men försvinner lika snabbt även han har huvudvärk.

Så det är något skit som går tydligen.

Ingen älg blev det nu på förmiddagen men grann laget hade skjutit en och sett 5 !!! Så någon av dem kan ju ta en sväng förbi här i morgon bitte.

Till lunch blev det resturangmat alltså kylskåps rensning..

Axel och Gustav åt stuvade makaroner korv och bacon

Niklas åt uppstekt tunnpannkaka med bacon

Per och jag slog till med kokt potatis med leverstuvning

Till middag blir det bara gubben och jag då blir det stekt potatis med fläskkarre.......


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards