Alla inlägg den 13 mars 2008

Av anki - 13 mars 2008 21:31

Tror alla är sjuk i familjen men det är väl lika bra vi gör ifrån oss nu så är vi frisk i påsk.

Imorgon åker jag på pigguppdrag så slipper Axel gå ut.

Morfar får hämta Gustav så blir han gla

Sedan ska gubben och jag hem och äta köttfärslimpa är det tänkt.

Ska även ner på apoteket när vi åker hem och hämta lite påfyllning.

Det enda jag känner det är att det är synd att jag missar promenaderna  alltså de långa för nu blir det en del korta men flera om dagen.

Men jag behöver nog ta det lite lugnt med så det blir nog bra med det.

Skulle nog behöva sola igen som det känns får se om jag hinner i helgen.

Tänkte klara mig till på tisdag för då måste jag ha bilen hemma.

Men på tisdag är jag piskad att åka till stora staden.

Fy vad jag tycker det är jobbigt

Börjar bli en ermit så det kanske är tur att jag ska bort imorgon

Jag skojar men i kväll har vi iaf varit hemma..



Av anki - 13 mars 2008 08:35

Lille Axel har feber så han kommer till mormor alldeles strax.

Så får morfar plocka upp Gustav när han åker hem 

Kjell har börjat ett nytt skift så han slutar 13.30 de dagar han har X:et.

Men idag var det något möte som han måste vara med på så då kommer han inte därifrån när han ska.

Idag ska jag göra makaroner och korv till middag inte stuvade utan snabbisar.

Har ingen  fantasi för mat just nu.

Igår var jag skithungrig så jag åt frukt,gnaggde morötter,åt lite extra mat,

och avrundade kvällen med tre hårdbrödmackor "suck"

Idag är min mage i olag konstigt va......

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards