Alla inlägg den 11 januari 2008

Av anki - 11 januari 2008 15:09

jag ÄR beroende av mina barnbarn men sen är det en sak till

Det är mycket konstigt men jag tror jag har blivit helt såld på Taipei som jag har hittat på icas sida


Ja igentligen är det Marias fel för det var hon som började

Det är sjukt roligt lagomt svårt så fort man tror man kan förlorar man



Har varit ut på 1 timmes promenad med Sickan jätte härligt

Snart är jag smal som en sticka..


Tror jag nog ej ingenting hjälper så länge det inte är tidlås på kylskåpet och jag börjar väga maten



På något vis känns det väldigt förnedrande att måsta väga maten för att veta hur mycket jag behöver


Så vi väntar ett litet tag till men snart gör jag det...


Gustav och Axel blev nog nöjda med maten igår för båda grabbarna åt två rejäla portioner makaroner och korv sedan åt Gustav  våfflor till mellanmål


Maria och jag åt grillad kyckling med wokgrönsaker gott gott

Maria fuskade och åt salladsost till för hon var så sugen


Nu kommer gubben hem så nu är det helg

Av anki - 11 januari 2008 09:35

Ja det kan man lugnt säga att jag gjort

Sov middag igår med Kjell skönt men se då blir det inga 20 minuter sover jag på soffan själv fungerar det perfekt

Men brevid Kjell tror jag att jag skulle kunna sova ända till morgon efter

Så det var som det blev


Kunde inte somna så jag låg och läste ny bok med Liza Marklund och Lotta Snickare "" Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"


Tyckte väl inte den var vad jag väntade mig men jag har inte läst så långt

Men kunde dock inte tro att det skulle påverka mig


Men ack vad jag bedrog mig så nu undrar jag tror ni att jag passar som "dunder flickan"

Gamla tanten i trikåer och allt

För drömma det har jag ju inte slutat med tydligen


Jag drömde att våran gamle granne Bosse jobbade som övervakare

Jag var ute och gick såg då Bosse smyga efter någon typ

och efter typen smög även en annan men det var en skurk


Men Bosse såg inte skurken för han var ingen bra övervakar

Det var då super tanten "jag" förvandlades till DUNDERFLICKAN


Mer talar jag inte om men har nog fört ett jäkla liv i natt för gubben har lämnat lite halstabletter till mig ha ha..

 Ont i musklerna hade jag när jag vaknade och magen måste fått sig en smäll för den var inget vidare


Men inte ofta man kommer ihåg vad man drömt

Vilka drömmar man kan ha

Har inte tänkt på Bosse på länge

Tänk om han visste att jag fick rädda honom


Idag ska jag göra ingenting

Klippa klor och gå på promenad sedan får det vara nog




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards