Alla inlägg den 9 januari 2008

Av anki - 9 januari 2008 09:13

Så klantig var jag igår kväll.

Var på tok för trött igår när jag skulle ut med sickan

Så jag bytte inte skor och gick som en sömngångare

Gick rätt så bra öm i knä och ont i veckrygg så det blir nog bra snart


Var på Jula igår och skulle bytta Sonen overall men de var för korta så vi måste åka och pröva om det är någon affär som har tillräckligt långa


Tänk att man har en son som är så lång som han är

 Det ligger i släkten att vara lång

 Det skulle väl jag me va om man drog ut mig så jag blev smal ha ha..


Alltid krångligt med kläder endera är det för korta eller för smala


Vilket mode vi får nu till våren om man ska tro katalogerna som dimper ner

Skulle sparat alla kläder som jag hade ett sånt elände att få ihop till syrrans fest som gick i 70-talsstill

Idag ska jag få upp gardinerna som jag tog ner

 men sen dog jag ut och gjorde inge mer

Som vanligt så vill jag ha nya men se det finns det inte pengar till nu

Måste få klart idag för i morgon kommer Maria och go pojkarna efer de har varit och skolat in Axel på dagis

Jag har lovat att bjuda på lunch

Tänker bjuda grabbarna på älsklingsrätt nummer 1 ja även Maria ska få

Stuvade makaroner och korv

Ha ha nu kommer säkert Kristina med


Här är det samma skitväder idag med mer regn än snö

Jag har jättesvårt att få något gjort när inte solen skiner

Då kan jag vara inne och städa..


Ska även tvätta gardinerna till Kjells jobb

Han är ju rolig min man fixar och donar på jobbet

Bytter gardiner och grejar sköter blommorna osv.


Kanske dags att han får börja greja lite hemma har ju bara drygt 4 år kvar sedan blir han hemma han med

Tänk vad tiden går fort

Skojade om det i helgen då sa Mikael ja du pappa jag har bara drygt 30 år kvar att jobba

Då tappar man nästan  andan

Tänk Niklas som inte ens börjat

Men har man som Kjell jobbat sen man var16 så är man nöjd nu för det blir ju en hel massa år

Tack för idag för nu ska gardinerna upp

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards