Alla inlägg den 15 september 2010

Av anki - 15 september 2010 06:56

Så sprack det igår ingenting hamnade i tvättmaskin för det hade inte torkat det som hängde på strecket. Men nu tuffar maskinen på....

Gjorde smeten till köttbullarna och insåg att det blir inga köttbullar för jag hade bakat upp alla ägg.

Men var iaf till Eilla och fick med mig gurka hem så nu har jag lagt in mer gurka och det får räcka för i år med det med.


Men köttfärssås och en taco paj blev det iaf och en smarrig köttgryta. Till middag idag blir det korv och senapssås och pärer.

Men nu ska jag strax trilla köttbullarna och steka dem gyllenbruna   


Har även hunnit med att elda upp dagens tidning utan att läsa den först. Inte fasen fattade jag att Kjell hade varit och hämtat tidningen det brukar han aldrig göra. Så nu får man läsa dagens på internet....

Så är det när man är på språng tände i tunnan när jag var ut med Sickan och såg tidningen på bordet så inte tänkte jag på att det var dagens. Det var iaf tydligen heta nyheter i den för den brann bra   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards