Alla inlägg den 19 mars 2010

Av anki - 19 mars 2010 13:33

  

Idag har mina klor blivit klippta för första gången. Matte vill inte att jag klöser mamma Sickan    Matte lurade mig att titta   Inget kul med den där blixten så jag blundar   Ser ni att jag tittar och undrar vad matte gör   Hungrig är jag hela tiden   Nog växer jag  

Trötta tjejer

Av anki - 19 mars 2010 09:03

Igår var jag in på stan en sväng köpte mat och var på apoteket. På coop var det halva priset på reaböckerna så jag köpte några stycken bla. resehandbok om Kroatien. Som jag började läs när jag gick till sängs ska man tro den så ändrar jag nog resmål...

MEN SKA LÄSA MER.....

Tintin har öppnat ögonen hoppas hon får Sickans vackra ögon men annars blir det nog bra med pappa Isaks ögon de är minst lika vackra.Just nu är de blåa iaf men det är de på alla nyfödda och Sickans ögon är vackert bruna.


Så till veckan får Kristina komma och knäppa på lilla Tintin som blivit jättestor så inte fattas det mat , lugnt och skönt är det i valplådan. Inga mer magknipp...


På söndag ska jag passa Axel en stund medans de andra i deras familj jobbar i slalombacken. Maria har äntligen fått operationstid....

Så snart har jag blivit av med alla mina stenar i magen....BLIR JAG SMAL DÅ....


Bara en och en halv månad sedan blir man farmor igen HJÄLP vart tar tiden vägen.

 Lovar att sätta in lite fler kort på lill tjejen Tintin kanske senare idag eller en annan dag men det kommer.....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards