Alla inlägg den 9 mars 2010

Av anki - 9 mars 2010 08:06

Natten har varit mycket lugnar och jag har bestämt mig för att inte hjälpa till med något mer. Vill inte Sickan fixa något med den ena ska hon slippa och jag låter avlida den. Men hon verkar iaf som hon har accepterat den mer men en gång har hon puffat undan den. Men nu har den själv krypit över hela lådan till henne. Så vem vet hon kanske motionerar den för den var väldigt tjock. Nä men risk finns att det kan va något fel med bakbenen för hon kom fel eller så är det Sickan som tyck er att hon ska kämpa lite mer för när hon kommer då sköter hon om henne. Så nu får vi hålla tummarna och hoppas på det bästa......


Igår var Gustav här med mig han gjorde lunch och middag till den trötta mormorn. Han har lov den här veckan men nu tar farmor Ingegerd över så hon får bli lite bortskämd.Gustav tycker det är jätte roligt att laga mat nu och duktig är han. Så igår gjorde vi stekt potatis, ugnstekt kyckling och världens goaste currrysås enligt honom. Till middag blev det våfflor med grädde och hjortronsås men Gustav ville ha jordgubbar.

Spelade lite landbandy men mormor var inte i någon vidare form så vi fick sluta. Ryggen gillade inte gårdags spring på natten + att jag satt bredvid valplådan en

3-4 timmar. Idag tar jag en vilodag....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards