Alla inlägg den 24 januari 2010

Av anki - 24 januari 2010 13:48

Är avklarade och vilket härligt sparkföre. Filip ,Sickan och jag åkte iväg några km så himla skönt väder ute idag. Synd att inte solen når över bergen.....

Sickan har varit på sparktur med Kjell så hon trodde att man fick dra matte. Men se det tycker inte jag för då ska hon ha selen på sig men husse han fuskar han  klart det går lättare om hunden drar......

Av anki - 24 januari 2010 11:25

Åkte till Hassela fast inte halsen var helt bra men huvudvärken hade iaf släppt. Filip med familj trotsade min sjuka och kom. Så nu har lill hjärtat varit med mormor och morfar i 2 nätter. Allt har fungerat så bra men ingen som trodde nå annat va.

Mysigt hade familjen B fått det med förstuga och allt till husvagnen men insåg direkt att det inte var något för oss. Hyr nog en stuga om det blir för tråkigt i någon ensligare plats än där man snavar på grannen om man går ut.  ven om De hade en av de bättre platserna men grabbarna hade kul de skottade snö och sedan han vi titta på Gustav när han svingade nerför backen vi nöjde oss med att åka pulka. Men morfar avstod ville inte få ont i ryggen igen sa han  nu är den äntligen är bättre. Men jag tyckte inte det var så noga så Filip och mormor vi åkte och backen var skitbra inga knölar här inte och inte ett hopp....


Fick sedan främmande av Helena och Rosiga när vi kom hem så vi pladdrade i kapp fasen var nog 5 år sedan vi träffades så timmarna gick fort. Men veckorna går ännu fortare tycker jag snart slut på januari och det känns helt sjukt.  

              

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards