Alla inlägg den 19 januari 2010

Av anki - 19 januari 2010 17:08

Har tur han som har en fru som tycker om att laga mat..... Nu ringde han , ska jobba över i morgon med så då vill han ha 2 matlådor med sig. Så nu funderar jag vad ska jag ge den lagrane för gott. Får dagens kyckling men med potatis och sås men den andra.....


Av anki - 19 januari 2010 14:47

Blev en hel del bullar även några släta så vi kan göra semlor. Inget för mig men de andra gillar det så....

Jag har skickat efter lite kläder till mig själv men blir väl som vanligt   

Jag brukar skicka tillbaks allt jag beställer men det blev 1 tunika, 1 klänning och en vår jacka.

Men sist behöll jag faktiskt det mesta   .

Mikael och Jeannete var och titta på hus här i Njurunda igår så då kom de hem och åt korvgryta med oss. Men idag ska jag göra något så ovanligt som att äta själv.

Måste göra mig till med för jag köpte en färsk kyckling igår så den måste tillagas. Så det blir kalas för tanten gör nog lite ugns rostade grönsaker till  sen är det bara att se till att det blir en portion  

Av anki - 19 januari 2010 09:02

Jag blir ensam till sena kvällen. Kjell ska jobba över och Niklas har även han kvällsöppet på skolan. grabben slutar skolan till våren så nu är det visning för nästa års elever.....

Oj vad tiden går fort mammas lill pöjk fyller 19 om en 14 dagar.


Idag ska jag passa på att baka bullar för julbullarna är slut ja även alla kakor så jag behövde inte kasta några i år heller. Men jag har gett bort bra många  


Till helgen åker vi nog och hälsar på familjen Bergkvist för de ska åka skidor. Tar med Filip för han ska vara med mormor och morfar.

Dumma jag glömde att hämta Kjells strumpor när jag var i staden får göra ett nytt försök en annan dag  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards