Alla inlägg den 21 juli 2008

Av anki - 21 juli 2008 21:11

Det kan man lugnt säga...

Har väntat hela dagen på att telefonen skulle ringa men inte. Så Kjell skjutsade mig med den fjolliga som faktiskt skötte sig idag.När vi kom in på resesäljarnas fick naturligtvis stå och vänta och när det äntligen var våran tur .

Var det för sent att boka åh åh

Man kan få spader för mindre men det blev iaf nya stövlar till mig och ett nytt kastspö med rulle

Lite annat småkrafs följde även med hem

Så nu blir det ny insatser endera imorgon eller på onsdag

Av anki - 21 juli 2008 14:45

Jag har inte gjort ett förbennade dugg idag. Satt mig och letade efter en resa på internet i morse sedan tänkt ja att jag ringer och bokar på resebyrån.

Det skulle jag inte gjort för först fick jag vänta i evigheter medans jag blev automatiskt kopplad över hela Sverge tror jag.När jag äntligen fick en människa i luren så sa hon - Jag ringer upp dig vi har mycket folk just nu här!!!

Det har de tydligen fortfarande för jag väntar än...

Ska man behöva vänta i 5 timmar

Imorgon ska jag ha fjollan hemma och åka och boka resa men jag ska banne mig ha rabatt...

Av anki - 21 juli 2008 08:50

Veckorna flyger fram snart är det nog bara måndagar och fredag i veckorna.

Vi har varit och fiskat tror inte något annat....

Tror vi börjar bli helt galna inte har vi brukat fiska så här mycket men kul är det................

Däremot kom vi bara hem med en ynklig liten regnbåge för det nappade dåligt och det var jag som till slut lyckades få upp den.

Men många små abborar fick vi alla för vi hade Mikael och Jeanett med me.

De sov i Mikaels bil vi bodde i husvagnen och invigde den nya förminskade sängen och provsatt toan.

Allt fungerade perfekt så nu ska det målas och snickras klart tycker jag.

Gubben tycker inte vi ska göra något mer utan ha det som det är.

Någon som är förvånade....

Jag blev lite för rund om föttern på fredagen så sedan drack inte ja nå mer.

Gubben blev på tok för rund på lördagen men det vill han inte erkänna.

Men det var iaf många vittnen ha ha...

Fint som snus var det iaf så dit ska vi mer men funderar på kanadensaren och tält.

För jag har skitont i mina fötter för det var en bit att gå och rötter och skit hela vägen.

Men mest berodde det nog på för stora stövlar är så snål på mig själv så jag har använt ett par som Niklas har vuxit ur typ 2-3 storlekar för stora för mig.

Har iaf lovat Kjell att nu ska jag gå och köpa mig ett par nya för nu har det äntligen gått håll på dem.. gud så dum man kan bli är det åldern?????

Jag med mina dåliga fötter men är huvudet dumt för kroppen lida

Bilder kommer men det gick inte att ladda ner just nu...

Idag ska jag ... som vanligt på Måndagar

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards