Direktlänk till inlägg 21 juli 2008

Godmorgon det är Måndag igen

Av anki - 21 juli 2008 08:50

Veckorna flyger fram snart är det nog bara måndagar och fredag i veckorna.

Vi har varit och fiskat tror inte något annat....

Tror vi börjar bli helt galna inte har vi brukat fiska så här mycket men kul är det................

Däremot kom vi bara hem med en ynklig liten regnbåge för det nappade dåligt och det var jag som till slut lyckades få upp den.

Men många små abborar fick vi alla för vi hade Mikael och Jeanett med me.

De sov i Mikaels bil vi bodde i husvagnen och invigde den nya förminskade sängen och provsatt toan.

Allt fungerade perfekt så nu ska det målas och snickras klart tycker jag.

Gubben tycker inte vi ska göra något mer utan ha det som det är.

Någon som är förvånade....

Jag blev lite för rund om föttern på fredagen så sedan drack inte ja nå mer.

Gubben blev på tok för rund på lördagen men det vill han inte erkänna.

Men det var iaf många vittnen ha ha...

Fint som snus var det iaf så dit ska vi mer men funderar på kanadensaren och tält.

För jag har skitont i mina fötter för det var en bit att gå och rötter och skit hela vägen.

Men mest berodde det nog på för stora stövlar är så snål på mig själv så jag har använt ett par som Niklas har vuxit ur typ 2-3 storlekar för stora för mig.

Har iaf lovat Kjell att nu ska jag gå och köpa mig ett par nya för nu har det äntligen gått håll på dem.. gud så dum man kan bli är det åldern?????

Jag med mina dåliga fötter men är huvudet dumt för kroppen lida

Bilder kommer men det gick inte att ladda ner just nu...

Idag ska jag ... som vanligt på Måndagar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anki - 7 januari 2014 12:43

Blir så besviken på mig själv , att det ska va så svårt att ta sig i kragen och skriva ner några rader. Haft en underbar höst även om husbilssemestern blev väldigt kort eftersom Kjell åkte på blödande magsår när vi kom till Karlskrona. Var meningen...

Av anki - 25 september 2013 18:47

Stack iväg på fredagförmiddag efter gubben varit på läkarbesök. Fick träffa våran nya husdoktor hon verkade bra. Så nu har de tagt bort en blodförtunnande tablett och bytt magmedicin. I alla fall så åkte vi Lesatten först var det meningen att vi sk...

Av anki - 17 september 2013 10:25

Åkte i fredags och hem igen på söndag, hade trevligt sällskap av Sören och Kerstin. På fredags kvällen gjorde vi räklåda och drack en hel del, var länge sedan vi träffades så det var roligt att dricka i sällskap. Bytte ut sittplatserna vid brasan...

Av anki - 11 september 2013 15:58

Kommer att bli så himla besviken när jag kollar nästa år och jag inte har skrivit något sedan i april. Livet går med rasande fart mycket händer det mesta är trevligt men att min älskling blev dödssjuk igen var hemskt jobbigt. Fick blödande magsår o...

Av anki - 18 april 2013 11:36

I måndags åkte vi på Ålandsresa följde med Sören och Kerstin. Vet inte att en resa har gått så fort.... Många goa skratt och god mat + dryck och bra underhållning. Bara Sören som är hopplös och ska springa iväg så snabbt och bjuda på nya groggar ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards