Alla inlägg den 7 december 2008

Av anki - 7 december 2008 12:11

Attan vilken förskylning jag har åkt på jätteont i kroppen och en fruktansvärd hosta.

Tål inte ens kläderna på kroppen tom.mössan gör ont att ha på sig.Inte mycket till feber iaf men trött och slut.Så nu ligger man ordentligt efter i julstöket gjorde iaf sylta igår

Go Filip är här hos oss kommer inte ens i håg vad jag skrev i förra inlägget för det har varit lite bloggtorka som ni kanske har märkt.


Har varit en sväng på stan och växlat lite pengar och köpt lite kläder till våran klädlöse son skulle behöva shoppa lite till mig själv men väntar tills efter jul och hoppas på en bra rea.

Nu har barnbarnet somnat så jag ska skynda mig och ta en dusch, svettas och fryser om vartannat så det behövs.

Mikael och Jeanette kom en sväng på fredagseftermiddagen så de stannade och åt lite paj med oss.Idag blir det röding och potatismos jag skulle kunna vara utan mat för aptiten är på noll...


Oj då var även till Maria på lunch på fredagen spaggetti och köttfärssås synd att mina smaklökar var på noll. Men tack för lunchen ungen min passade även på att låna en härlig kjol med tillhörande tröja och en stor resväska. Men nu gäller det att sätta fart om man ska hinna göra något medans Filip sover.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards