Direktlänk till inlägg 24 oktober 2008

Ångrar att jag la mig i

Av anki - 24 oktober 2008 06:15

Men jag blir så himla lessen när det inte kan få lugna ner sig någon gång.Det måste väll du begripa att Mikael kastade ur sig en massa kanske dumma saker när du bad honom flytta. Jag har inte anklagat dig för att vara en dålig mamma. Men under alla omständigheter tror jag att gumman har det bra som det är nu.Hur tror du att du skulle orka ha henne på hel tid under råda förhållande.

Inte kan jag som engagerande farmor stå och titta på när ni smullar sönder lill tjejen stöttepelare för det är du och min son och Frejas halvsyskon som betyder mest för henne.

Varför ska inte ni som vuxna kunna enas om någonting till och med vagnen bråkar ni om. Kommer det en fläck på go jäntas kläder så är det liv om den för naturligtvis blev den till hos..

Men nu har Mikael skaffat egen garderob till jäntan men det blir säkert vagn med som ni håller på.Inte underligt om hon tills sist börjar vantrivas med flyttningar.För jag kan bara säga som farmor jag tycker det verkar fungera jättebra med Frejas styvmor. För det är väl där skon klämmer..

Men då tycker jag faktiskt det är lika illa med styvpappa men det är klart han jobbar borta på veckorna för det mesta, så då är det tydligen bättre.

Men det allra bäst det hade varit om du (ni) kämpat lika bra på er förhållande som ni kämpar emot idag för lill tjejen skull...

Inte ett ont ord om Jeanette det är en underbar tjej som jag med gott hjärta låter uppfostra mitt älskade lilla hjärta...

Men sluta att göra varandra illa och se till att göra det bästa ni kan för mitt älskade barnbarn..

 
 
Ingen bild

Ullis

24 oktober 2008 09:40

Jag bad dej att sluta att skriva om mej på din blogg..
Sedan så står jag för det som jag har sagt hela tiden men som inte verkar förstås!! JAG HAR INGET EMOT JEANETTE OCH HAR ALDRIG HAFR DET HELLER!!! HAR SAGT TILL ALLA ATT JAG ÄR GLAD ATT MICKE TRÄFFADE HENNE... Så vaför dar du in henne och skriver så??? Sedan snälla du nu drar du dina slutsatter igen,, När i hela friden har jag klagat om det har kommit en fläck på Frejas kläder? Gav Micke ett tipps en gång att Vanish funkar bra, men titta nu fick jag för det också!!! Och vadå bråka om vagnen?? Skrev bara och tackade för hjälpen, men det blev ju också fel!! Kan du förklara för mej vad jag kan skriva utan att det ska missuppfattas.. Sedan behöver du inte dra in Per för han är ingen STYVPAPPA till Freja och kommer aldrig att bli heller.. Freja har en pappa och kommer alltid så att förbli... Tycker som sagt att det är synd att du drog igång det här i stället för att ringa.. Har aldrig haft något emot dej, men nu är jag så ledsen...

 
Ingen bild

En som tycker synd om alla

24 oktober 2008 13:19

Snälla sluta skriv elaka saker om Ulrika, hon kanske förtjänar det men hon förtjänar inte att bli uthängd på detta viset.

Ring och prata med henne istället!
Jag har läst alla era blogginlägg och jag ser att varken Micke eller Ulrika har sagt något elakt om varandra.

Det jag inte heller förstår är att Micke skaffar barn "överallt" men sen spricker förhållandet och de blir ovänner... *suck*

Peace


 
Ingen bild

Röding

24 oktober 2008 15:45

Hm.... som jag förstår de så har Micke två barn med två mammor, och Ulrika tre barn med två pappor. Men ändå så är de Micke som skaffar barn "överallt". Nog för att folk ska få skaffa ett helt fotbolls lag med barn med nya fäder eller mammor de ska folk skita i, men jag förstår inte för Micke är ju lika mycke sädes skvättare som mammorna i fråga är frögurkor ju! Tack å hej leverpastej.

 
Ingen bild

JAG som läser era bloggsidor

24 oktober 2008 17:22

Kan DU inte sluta att lägga dig i det som du ej har att göra med! Du anki, ställer till med ett rent helvete för alla partner. Är det så du vill ha det? Tänk om Ulrikas familj,(styvmamman med familj, mamman med familj) skulle börja som dig, lägga sig i det dom ej har med att göra!!!!
Har du dåligt självförtroende eller vad är det frågan om?? Sluta att hacka på Ulrika, självklart måste hon få försvara sig mot dina påhopp, eller håller du på att trycka ner henne under skosulorna? Säger bara fyfaan vilken soppa du ställer till med..Ta reda på sanningen innan du startar nästan ett inbördeskrig och samtidigt vill jag ge dig ett råd: sopa rent framför din egen dörr innan du hoppar på nästa person.

 
Ingen bild

En annan som läser...

24 oktober 2008 22:17

Varför denna pajkastning på varandra??

Tyckte att du skrev att du ångrade att du la dig i.. men var gör du sen??
Jo, skriver ett likadant elakt inlägg...

Det är så otroligt tråkigt och irriterande att du/ni skriver här istället för att prata med varandra som vuxna!
Och du borde väl veta bättre som både är mamma/farmor/mormor...??

Nä, fy fan på er alla! Sen vill jag oxå säga som ovanstående...Sopa rent framför din egen dörr....


 
Ingen bild

Anno

25 oktober 2008 01:29

Håller helt och fast med "En annan som läser"...citat från dig - Ångrar att jag la mig i....hur kan du då fortsätta med det? Du hänger hela tiden ut mamman U, varför hänger du inte ut din egen son M? Han är ju också en stor djävla skit-lögnare som du tror och litar på! För helvete, du som verka ställa och styra varför inte prata ut med varandra, istället för att prata skit på bloggen...Vore jag de uthängda så skulle jag anmäla DIG till granskning här på bloggen så djävlig tycker jag att du där. Hoppas att det slår tillbaka på dig och de andra som hänger ut folk såhär. Om jag visste vem du är så skulle du få en rejäl påhoppning av mig...det är inte sant att folk får bete sig hur som helst så som du gör. Du ska veta att jag har läst, kollat bloggarna emellan er och kommit fram till att det var/är du som startat hela helvetet. Inte undra på att din son vågar skriva som han gjorde igår...ser man hans foto på bloggen tycker jag att han ser ut som mammas pojke alltså en liten "mes" skulle min fd svärmor göra nåt dylikt så bad jag henne dra åt h-vete och sköta sig själv. Håller med "En annan som läser" Du måste gilla pajkastning, samt att du ska sopa rent framför din egen dörr...Du måste ha ett rent helvete hemma hos dig som bara slänger skit på andra - hela tiden... En fråga! Skulle jag få dessa kommentarer till min bloggsida så ihelvete att jag skulle vilja lägga ut dem, det bevisar ju hur korkad du är som gör det eller har du ett jättedåligt självförtroende som någon skrev till dig??? Tror det...Tack för mig för denna gång...jag kommer att följa utvecklingen om det nu blir någon. Det här är näst intill en roman som man skulle kunna tjäna pengar på eller vad säger DU...skriva och bli lite kändis - inte fy skam om man samtidigt kan tjäna lite på det..*smile*
Tack å hej från mig

 
Ingen bild

En som läser nr:2

25 oktober 2008 10:00

Tycker du är en hemska mäniska hur kan du leva med dig själv. Du och din familj är inte guds bästa barn nä långt ifrån. Ge upp nu och sluta och skriv skit om ulrika. Hon kanske inte är gud bäst barn. Men att hacka på henne över internet är för jävligt.
Men tycker att ni ska försöka sluta fred för frejas skull.

 
Ingen bild

Ojojoj

25 oktober 2008 10:50

Varför är det bara Anki som ska få all skit i kommentarer som delas ut??????????? Tror att det finns fler som ska ta och börja sopa!!!! Stå på dig Anki!!!!!

 
Ingen bild

en som läser nr 3

25 oktober 2008 16:39

Jag håller fullt och fast med En som läser 1, en som läser nr 2 och Anno... För att A får skit är pga detta gäller inte henne.. utan mellan M och U...
Visst är det fult av dem oxå men det är dom de handlar om...
Jag har inte se så fult inlägg på varken M el U:s sida förr.. bara efter att du A skrev...
Snälla sluta att skriva så om varandra!!

Som nr 2 skrev.. slut fred för Frejas skull annars kommer ju hon få gå och få psykologisk hjälp, sen när hon blir större..

 
Ingen bild

en som läser nr 4

31 oktober 2008 00:09

Fina bilder...bevis på hur jobbigt det varit/är för dig..."stackars liten" du måste bevisa att ALLT är toppenbra innan för din ytterdörr. Jag vet hur du och de dina funkar men fortsätt att ha det bra utåt sett....Första och Sista gången som jag skriver...MEN ni du/din familj är inte alltid bäst som det verkar på allas bloggsidor...fast du tror det...finns familjer som är ärligare/sannare/trevligare/ljuger inte utåt till media....tack för mig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anki - 7 januari 2014 12:43

Blir så besviken på mig själv , att det ska va så svårt att ta sig i kragen och skriva ner några rader. Haft en underbar höst även om husbilssemestern blev väldigt kort eftersom Kjell åkte på blödande magsår när vi kom till Karlskrona. Var meningen...

Av anki - 25 september 2013 18:47

Stack iväg på fredagförmiddag efter gubben varit på läkarbesök. Fick träffa våran nya husdoktor hon verkade bra. Så nu har de tagt bort en blodförtunnande tablett och bytt magmedicin. I alla fall så åkte vi Lesatten först var det meningen att vi sk...

Av anki - 17 september 2013 10:25

Åkte i fredags och hem igen på söndag, hade trevligt sällskap av Sören och Kerstin. På fredags kvällen gjorde vi räklåda och drack en hel del, var länge sedan vi träffades så det var roligt att dricka i sällskap. Bytte ut sittplatserna vid brasan...

Av anki - 11 september 2013 15:58

Kommer att bli så himla besviken när jag kollar nästa år och jag inte har skrivit något sedan i april. Livet går med rasande fart mycket händer det mesta är trevligt men att min älskling blev dödssjuk igen var hemskt jobbigt. Fick blödande magsår o...

Av anki - 18 april 2013 11:36

I måndags åkte vi på Ålandsresa följde med Sören och Kerstin. Vet inte att en resa har gått så fort.... Många goa skratt och god mat + dryck och bra underhållning. Bara Sören som är hopplös och ska springa iväg så snabbt och bjuda på nya groggar ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards