Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av anki - 20 oktober 2008 09:14

Men jag har måndag så mig gör det inget. Det enda jag ska göra idag är att röka lite fisk

Trodde ni  på det där nä det är som vanligt man ska ta fram snabelsugaren,tvätta,vika tvätt.diska fixa middag och allt mellan himmel och gjord......

Får nog avbrott i allt det tråkiga för Mikael och Jeanette skulle nog komma ut en sväng. Men inga barn är nog med men roligt iaf att få lite besök.

Igår var vi ner till dottern och kollade alla bilderna som Jenny knäppt men att plocka ut de vackraste där blir inte lätt.

Jag hittade ett som jag bara älskade men jag har önskat mig ett annat för de blir bättre på väggen med de andra bilderna.

Vilket jag igentligen har velat ha förstår ni säkert underbar bild på brudparet där nere vid havet. Sa till Kristina att det där måste ni göra en stor textillbild av.Kommer att bli underbart vackert att ha som tavla över sängen.

Ha en bra måndag för de ska ja. Kram till alla som vill ha.....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards