Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Kallt som attan...

Av anki - 23 oktober 2008 13:56

Behöver nog plocka fram mössa och riktiga vantar.

Börjar bli less på en viss persson som inte kan sluta att hacka på den andra.

- snälla hur skulle det vara om du la av nu du vet att lilla gumman har det bra.

Det är du som har hand om kvittot till vagnen som ni köpte tillsammans.

Så hur ska någon annan kunna fixa den ja luft kanske men det andra..

Roligt det ska lilla gumman med få ha kanske inte med dig den här gången men vem har sagt att det är bara du som kan...

Ingen vill att föräldrar ska skiljas allra minst när de är små men nu är det så.

Fel skulle jag tycka om inte ett fungerande pappa förhållande skulle få fortsätta för att mamman vill ha ett eget liv.Tycker faktiskt att du ska va glad för lill tjejens skull att hon har en pappa som bryr sig och vill vara med henne

För vilka fler rättigheter har mamman...

Oftas handlar det faktiskt om att andra pappor får nya familjer och har då inte tid för sina andra barn.

Så var glad att det fungerar och förstör inget mera med dina funderingar

 
 
Ingen bild

Ullis

23 oktober 2008 19:01

Hoppas du sätter ut den här kommentaren!!! För det första så skrev jag INTE ATT FREJA INTE SKULLE FÅ DET ROLIGT HOS PAPPA!! Utan jag skrev att vad synd att hon inte fick följa med´!! För det andra så KÖRDE DOM UTAN LUfT I EN HEL vecka utan att göra något åt det..SEDAN lovade han att skruva åt suffleten hemma förra gången som Freja var där.. Han tog vagnen på Tisdag och hon kom inte hem förän på Torsdagen..Kvitto ja det sa jag till han att han kunde få men han hade inte tid att åka med vagnen, utan jag kunde ta bussen!!! Så han är inte guds bästa barn jämt och jag blir för jävla trött på att det ALLtid är jag som gör fel och inte HAN!!!! HOPPAS BARA INTE DET ÄR FLER SOM FÅR SE DOM SIDORNA SOM BÅDE JAG OCH POJKARNA har fått se!!! Man kan inte hålla sitt barn bakom ryggen hela tiden utan att ta reda på sann fakta först!!! Som jag skrev så är jag så less på att få ta all skit hela tiden!!! Synd att du inte hade kunnat ringa och fråga hur det var i stället för att skriva ut på din sida....TAck för mej....ö

 
anki

anki

23 oktober 2008 21:14

Det som vi blir så lessen för det är att det verkar som det är självklart att det är bäst hos mamman. Freja var faktiskt uppe i Junsele förra veckan eller hur!!! kom hem till honom på torsdagkväll och sedan blev inte vagnen så mycket använd eftersom lilla gumman vill gå själv. Men kanske hon kan bo med Mikael.

http://anki.bloggagratis,se

 
Ingen bild

Ullis

23 oktober 2008 21:25

Men har jag skrivit någon gång att det är bäst hemma hos mamman då?? Nej hon kom hem på förmiddagen och sedan vet du att hon sover i vagnen...Visst tycker du att jag är så pass dålig som mamma så tycker jag att du ska ta och peppa han till att söka ensam vårdnad om henne!! Tycker bara att det är synd att du inte ringde istället som jag har sagt till dej förut så uppskattar jag det bättre..

 
Ingen bild

Viveka

23 oktober 2008 21:34

Hej Anki. Nu får det vara nog med "intriger" och bråk på bloggen. Prata ut i stället med varandra...
Tycker du verkligen att lilltjejen ska bo hos sin far som jobbar så mycket som han gör? Det är ju ändock inte han som tar hand om henne under den tiden.....jag tar ingens parti, MEN jag tänker på hennes bästa. Har du sett hur hon klamrar sig fast mamman och skriker i högan sky när hon ska lämna över henne....har du sett henne skrikande på dagis när hon lämnas över...
Mamman till lilltjejen har aldrig snackat "skit" om hennes pappa...men tyvärr vet jag hur det har varit....Hoppas att mamman EJ sjunker så lågt som vissa andra för DÅ kommer jag att "plocka" mamman DIREKT...Sanningen kommer alltid i kapp en.....Vänliga hälsningar Viveka

 
anki

anki

23 oktober 2008 21:55

Tycker jag med att det ska ta slut någon gång så ta du och prata med Ullrica för hon kanske lyssnar på dig.Att Mikael jobbar har inget med det här att göra

http://anki.bloggagratis,se

 
Ingen bild

Ullis

23 oktober 2008 22:07

Vad är det jag ska lyssna på? Varför började du att hoppa på mej så här? Vad är det som har stört dej så mycket att du måste börjar så här med mej?? Räcker det inte att en person har knäckt mej totalt så jag mår som jag gör.. Du vet vad han gjorde och sa till mej, för jag ringde och bad dej om hjälp.. Ska det också bara suddas ut som det mesta verkar göra när det gäller honom??Nu tänker jag inte lägga ner någon mer energi på detta, men jag uppskattar om du vill sluta att skriva om mej på din sida..Sköt du ditt så sköter jag mitt hädan efter.. Jag är inte mer människa jag heller, jag orkar inte heller hur mycket som helst!!!Tänk dej in i min situation om det var ditt barn som skrek och klammrade sej fast i dej och sa nej.. HUR skulle du känna och må då?? Nu menar jag INTE ATT PAPPAN är DÅLIG utan skriver bara som situationen är..

 
Ingen bild

anonym

25 oktober 2008 19:00

Aj då tror du trampade på en öm tå av anonym

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anki - 7 januari 2014 12:43

Blir så besviken på mig själv , att det ska va så svårt att ta sig i kragen och skriva ner några rader. Haft en underbar höst även om husbilssemestern blev väldigt kort eftersom Kjell åkte på blödande magsår när vi kom till Karlskrona. Var meningen...

Av anki - 25 september 2013 18:47

Stack iväg på fredagförmiddag efter gubben varit på läkarbesök. Fick träffa våran nya husdoktor hon verkade bra. Så nu har de tagt bort en blodförtunnande tablett och bytt magmedicin. I alla fall så åkte vi Lesatten först var det meningen att vi sk...

Av anki - 17 september 2013 10:25

Åkte i fredags och hem igen på söndag, hade trevligt sällskap av Sören och Kerstin. På fredags kvällen gjorde vi räklåda och drack en hel del, var länge sedan vi träffades så det var roligt att dricka i sällskap. Bytte ut sittplatserna vid brasan...

Av anki - 11 september 2013 15:58

Kommer att bli så himla besviken när jag kollar nästa år och jag inte har skrivit något sedan i april. Livet går med rasande fart mycket händer det mesta är trevligt men att min älskling blev dödssjuk igen var hemskt jobbigt. Fick blödande magsår o...

Av anki - 18 april 2013 11:36

I måndags åkte vi på Ålandsresa följde med Sören och Kerstin. Vet inte att en resa har gått så fort.... Många goa skratt och god mat + dryck och bra underhållning. Bara Sören som är hopplös och ska springa iväg så snabbt och bjuda på nya groggar ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards