Direktlänk till inlägg 16 augusti 2008

Varför...

Av anki - 16 augusti 2008 09:22

Ja det kan man undra en del undrar varför och nu ska jag inte svara bara förklara det jag vet.

Mikael blev lämnad av Ullrika för så måste man säga när hon vill vara ensam ett tag för att fundera om hon ville ha honom kvar.

Förklaringen den kom ju ganska snabbt fram även om det sas att Mikael var dålig att hjälpa till hemma.

Det var under den perioden han jobbade nästan dynet runt för att Ullrika skulle kunna fortsätta vara hemma med go jäntan våran.

Så då var det inte lätt att hjälpa till hemma , jag var jätteorolig den här tiden för han sov nästan ingenting.

På helgerna ställde han upp för Ullrikas pojkar och satt på matcher mest hela helgerna jag tyckte iaf att han försökte göra så gott han kunde.

Iaf så undrar en del hur man kan glömma sit ex så snabbt.

Vilket jag tror blir kanska enkelt så sårad som han blev ..

Sedan träffade han av en slump Jeanette som är en mjuk pigg tjej så då gick det som det gick med rasande fart och jag blev glad igen.

För det är väldigt tungt att se sina barn må illa.

Nu tycker jag det är en del människor som ska ta sig kragen och gå och be min dotter om ursäkt för det de har gjort mot henne är fanemig lika USELT .

Ett ska ni veta att glappa med käften innan man har tänkt efter gör ingen glad utan skadar bara.

Hon är duktig och det vet ni...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anki - 7 januari 2014 12:43

Blir så besviken på mig själv , att det ska va så svårt att ta sig i kragen och skriva ner några rader. Haft en underbar höst även om husbilssemestern blev väldigt kort eftersom Kjell åkte på blödande magsår när vi kom till Karlskrona. Var meningen...

Av anki - 25 september 2013 18:47

Stack iväg på fredagförmiddag efter gubben varit på läkarbesök. Fick träffa våran nya husdoktor hon verkade bra. Så nu har de tagt bort en blodförtunnande tablett och bytt magmedicin. I alla fall så åkte vi Lesatten först var det meningen att vi sk...

Av anki - 17 september 2013 10:25

Åkte i fredags och hem igen på söndag, hade trevligt sällskap av Sören och Kerstin. På fredags kvällen gjorde vi räklåda och drack en hel del, var länge sedan vi träffades så det var roligt att dricka i sällskap. Bytte ut sittplatserna vid brasan...

Av anki - 11 september 2013 15:58

Kommer att bli så himla besviken när jag kollar nästa år och jag inte har skrivit något sedan i april. Livet går med rasande fart mycket händer det mesta är trevligt men att min älskling blev dödssjuk igen var hemskt jobbigt. Fick blödande magsår o...

Av anki - 18 april 2013 11:36

I måndags åkte vi på Ålandsresa följde med Sören och Kerstin. Vet inte att en resa har gått så fort.... Många goa skratt och god mat + dryck och bra underhållning. Bara Sören som är hopplös och ska springa iväg så snabbt och bjuda på nya groggar ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards