Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av anki - 20 augusti 2008 20:24

Sitter och äter lite ostkrokar och suckar och sedan suckar jag igen. Det är för himla tungt men nu ikväll fick vi ett dödsbud igen. Nu var det en bekant som har somnat in.

Så tungt så det är inte sant. Kan inte sätta ord för hur det känns femte dödsbudet på drygt 3 veckor..................

Av anki - 20 augusti 2008 12:39

Det regnar igen

Jag som precis har börjat plocka rödvinbär men 10 liter han jag iaf och har tänkt rensa resten av blåbärena för jag gav bort hälften igår till Jeanett.

Har inte hört av Maria så då kanske de har hittat bär själv annars får vi gå och hämta lite till.

Lovade Pirkko att hon skulle få några liter men det fixade hon kanske själv igår ska ringa och fråga..

Även höra med henne om hon var på något av mina ställen och plockade kantareller så kanske jag slipper springa i onödan om hon redan plockat

Av anki - 20 augusti 2008 08:41

Känner mig lite sliten idag kanske inte så konstigt med tempot som varit i några dagar....

Var och hälsade på Mikael och sambo och barnen naturligtvis igår kvällst.

Kristina och Filip följde med Kjell och mig så roligt att se att barnen de små menar jag är så intresserade av varandra nu.

Freja hon tycker att hon är så stor så hon försöker resa upp Filip och vill bära honom.

Han som snart är lika stor som våran lill tjej det är inte så många månader som skiljer mellan våra barnbarn så till sist har man 3 ungefär lika stora barnbarn för det krymper till Axel med även om det är han som är äldst och störst.

De andra två är två små skitar han har alltid varit lite stor och grov.

Men så är det mellan Gustav och Victor med Gustav har alltid varit lite större men nu är det inte mycket som skiljer de grabbarna åt.

Båda har blivit smala och långa börjar i ettan på måndag "hugaligen " mormor eller var det farmors stor pojkar.

Till helgen ska vi åka och fiska(förvånad) men nu tar vi med oss våra goa pojkar Gustav och Victor för här ska nästa genration läras upp....

Iaf så såg det så mysigt ut på Ronjas flickrum så mycket fint det finns till små tjejer....

Tror Kristina blev riktigt sugen på att fixa sig en liten tjej så kanske man får sig ett nytt litet barnbarn nästa år....

Vill tänka lite positivt nu för det blev lite tufft på släktsidan .

Har misst en kusin och en faster på två dagar så det har varit mycket telefonpratande.

Fastern var iaf gammal men det är tungt iaf men kusinen..............

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards