Direktlänk till inlägg 6 augusti 2008

Avskyr alla människor som inte står för sin åsikt....

Av anki - 6 augusti 2008 09:31

Kan inte fatta hur vissa människor är ni ska väll va glad för andras lycka och inte försöka måla fan på vägen......

Sluta läsa våra bloggar om ni inte kan låta bli att ha era dumma åsikter....

Jag skriver min blogg för mig själv kanske till och med till mig själv....

Kul är det att få trevliga kommentarer allt annat tycker jag ni kan själv skriva av er själva öppna en blogg vet ja...

Var på ett super kalas i går fick god hallontårta goda kakor och bullar fans det med. Gustav hade gjort chokladmuffins med maräng som han har fixat recept på själv alltså skrivit och hittat på han tog nog med allt han tyckte va gott. Super fina goda muffins så tack min lille herre..

Det var ett kalas med mycket skratt och goda miner för nu är ungarna så härliga..

 Axel och Freja bråkar lite nu de vill ha samma saker hela tiden. Axel blir alldeles förstörd på den lilla tanten för Freja hon pratar mest hela tiden och Axel hinner nog inte med att förstå vad hon säger.Igår fick vi ett gott skratt när Axel satte fingret framför munnen och sa syyyyyyyy eller vad skriver man han tittade iaf bedjande på henne . När han försökt få den lilla donnan tyst. Härligt såg det ut...

 
 
Cicci

Cicci

6 augusti 2008 14:00

Låter som ni har haft de riktigt roligt^^ Stackaren Niklas blev dock geting stucken och satt och klagade både idag och igår =/ Men de går nog över ^^

http://Gladagrodan

 
anki

anki

6 augusti 2008 14:47

Ja det hade vi följ med du med nästa gång kram anki

http://anki.bloggagratis,se

 
jennica

jennica

6 augusti 2008 23:30

Vet inte om jag håller med att det e alltid föräldranas ansvar. skolan ser mer, och även om man får en bra uppväxt så kan man vara en helt annan i skolan, det händer mycket på skolan som aldrig föräldrana känner till men lyssnar fröknarna träffar ju barn mer nästan än vad föräldrana gör! det finns så mycket skolan skulle kunna gjort för mej, för att allt skulle ha blivit bättre, och det gäller även fler som jag har pratat med som oxå har mobbat eller blivit mobbad Kram

http://jennica.bloggagratis.se

 
anki

anki

7 augusti 2008 10:27

Jag vet Jennica att du hade det tufft i skolan och att skolan borde ha gjort mer.Vi försökte ju hjälpa dig så du kom ifrån kompisarna lite som du inte mådde bra med kram moster
Ps din mamma ställde upp för dig men det räckte inte till utan skolan skulle me tagit sitt ansvar ds

http://anki.bloggagratis,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anki - 7 januari 2014 12:43

Blir så besviken på mig själv , att det ska va så svårt att ta sig i kragen och skriva ner några rader. Haft en underbar höst även om husbilssemestern blev väldigt kort eftersom Kjell åkte på blödande magsår när vi kom till Karlskrona. Var meningen...

Av anki - 25 september 2013 18:47

Stack iväg på fredagförmiddag efter gubben varit på läkarbesök. Fick träffa våran nya husdoktor hon verkade bra. Så nu har de tagt bort en blodförtunnande tablett och bytt magmedicin. I alla fall så åkte vi Lesatten först var det meningen att vi sk...

Av anki - 17 september 2013 10:25

Åkte i fredags och hem igen på söndag, hade trevligt sällskap av Sören och Kerstin. På fredags kvällen gjorde vi räklåda och drack en hel del, var länge sedan vi träffades så det var roligt att dricka i sällskap. Bytte ut sittplatserna vid brasan...

Av anki - 11 september 2013 15:58

Kommer att bli så himla besviken när jag kollar nästa år och jag inte har skrivit något sedan i april. Livet går med rasande fart mycket händer det mesta är trevligt men att min älskling blev dödssjuk igen var hemskt jobbigt. Fick blödande magsår o...

Av anki - 18 april 2013 11:36

I måndags åkte vi på Ålandsresa följde med Sören och Kerstin. Vet inte att en resa har gått så fort.... Många goa skratt och god mat + dryck och bra underhållning. Bara Sören som är hopplös och ska springa iväg så snabbt och bjuda på nya groggar ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards