Alla inlägg den 13 december 2007

Av anki - 13 december 2007 15:25

nä man bränner sig hela tiden och om det är någon som är "musbränd" så är det Kristina.

Undrar ni vad jag har gjort jo kakorna som jag säger varje år att jag ska inte göra dem(havreformar)


Men kanske jag gör som jag säger någon gång i framtiden


Jag skulle sluta sätta så mycket  plant sa jag i många år men i våras satte jag inte en enda (så vi får se om det blir något till våren)


Jag har även sagt att jag ska sluta röka och det har jag änteligen ja sedan drygt 1 år gjort


Säger även att jag ska börja säga ifrån lite  oftare och göra det jag tycker om, men det tycker jag att jag har blivit lite bättre på


Men sen finns det saker som jag skulle behöva göra men nästan aldrig kommer mig för att göra bla. träffa lite mer "vuxna"

motionera mer men det är inte lätt med de här fötterna


Idag har det varit en händelserik dag killarna som ska installera internet här i byn.

Bara ramla in här idag så nu snart kanske vi har internet jämt har nu 3G men det fungerar när det vill eller kanske det beror på datorn som inte fungerar något vidare,

Kristina kommer hem ikväll och ska installera om på datorn, så här är det som vanligt ful fart framåt


Niklas skötte sig på skolan har inte väntat mig nått annat heller

Men vilken lärare jag träffade han satt hela tiden och gäspade ,rappade och fes så det luktade urk"nyäten? hoppas det inte var i skolmatsalen som de bjöd på sån mat

Ska en sådan vara med tonårsgrabbar hela dagarna vet inte jag ...

Tur att det var en mattelärare så Niklas har inte honom så mycket Niklas gnällde på honom och sa att han inte var nå trevlig konstigt va

Nu har jag vila klart så nu ska det bli lite mer kakor




Men nog blir man lite chockade när de bara dyker upp som gubben i lådan fast det var två gubbar mycket stressade gubbar som inte jag fick så mycket vettigt ur men de kommer tillbaka imorgon...

Av anki - 13 december 2007 15:25

nä man bränner sig hela tiden och om det är någon som är "musbränd" så är det Kristina.

Undrar ni vad jag har gjort jo kakorna som jag säger varje år att jag ska inte göra dem(havreformar)


Men kanske jag gör som jag säger någon gång i framtiden


Jag skulle sluta sätta så mycket  plant sa jag i många år men i våras satte jag inte en enda (så vi får se om det blir något till våren)


Jag har även sagt att jag ska sluta röka och det har jag änteligen ja sedan drygt 1 år gjort


Säger även att jag ska börja säga ifrån lite  oftare och göra det jag tycker om, men det tycker jag att jag har blivit lite bättre på


Men sen finns det saker som jag skulle behöva göra men nästan aldrig kommer mig för att göra bla. träffa lite mer "vuxna"

motionera mer men det är inte lätt med de här fötterna


Idag har det varit en händelserik dag killarna som ska installera internet här i byn.

Bara ramla in här idag så nu snart kanske vi har internet jämt har nu 3G men det fungerar när det vill eller kanske det beror på datorn som inte fungerar något vidare,

Kristina kommer hem ikväll och ska installera om på datorn, så här är det som vanligt ful fart framåt


Niklas skötte sig på skolan har inte väntat mig nått annat heller

Men vilken lärare jag träffade han satt hela tiden och gäspade ,rappade och fes så det luktade urk"nyäten? hoppas det inte var i skolmatsalen som de bjöd på sån mat

Ska en sådan vara med tonårsgrabbar hela dagarna vet inte jag ...

Tur att det var en mattelärare så Niklas har inte honom så mycket Niklas gnällde på honom och sa att han inte var nå trevlig konstigt va

Nu har jag vila klart så nu ska det bli lite mer kakor




Men nog blir man lite chockade när de bara dyker upp som gubben i lådan fast det var två gubbar mycket stressade gubbar som inte jag fick så mycket vettigt ur men de kommer tillbaka imorgon...

Av anki - 13 december 2007 09:45

Här i härliga Njurunda lyser solen det är naturligtvis kallt men torr skön luft idag.


Har lite svårt att vänja mig vid den fuktiga kyla som är ute vid kustbandet

är ju född och uppvuxen i inlandet.


Imorse när jag tittade ut var det mörkt men jag såg att något stort rörde sig i fågelhuset


Fy vale tänkte jag en stor rått och hela jag ryste men ut tittade det en söt liten ekorre när det änteligen blev så ljust att jag såg vad det var.


Har nämligen haft väldigt svårt att släppa blicken från det.

Synd och typiskt att det var slut på batteriet i kamera.


Har lovat att sätta ut lite bilder men har ännu inte försökt för det är ju inte säkert att jag klarar av det


Idag ska jag baka klart och försöka städa lite och sedan ska det väl klippas klor ch promeneras lite med Sickan,


Sickan som bara sover i dag tycker nog att det är skönt  att vara hemma


Även om hon är som jag och älskar att vara med barnbarnen men Hem Ljuva Hem .


På fredag kommer Feja och Victor och ska vara med farmor och farfar hela helgen.

Härligt ska vi ha och kylan skulle ju släppa så då blir det nog kälkåkning för hela slanten





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards