Alla inlägg den 30 november 2007

Av anki - 30 november 2007 07:43

Oj vad tiden rinner iväg. Ja nu har det varit dop för yngsta barnbarnet mycket finnt var det Filip sov hela tiden i kyrkan.

 Alla barn skötte sig otroligt bra för det var många barn med på det här dopet.

Gjorde tjälknöll på älgkött och kokt potatis med kantarellstuvning till middag åt gästerna. Sedan var det kaffe med kakor.

Abropå kakor så har vi i våran familj en massa tokigheter för oss bla till julafton  bakar jag typ 20 sorters kakor som vi sedan sitter och tittar på för jag lovar det ser ganska osmakligt ut med alla dessa kakor men det har blivit en tradition konstigt vilka grejor man kommer på.

Vi försöker även att åka lite skridskor på sjön men de senaste åren har det varit så många gravida eller små barn så det har inte fungerat

Annars har den här veckan mest varit lek och skoj för jag har passat mina barnbarn ganska mycket bara lilla Freja och lille Filip som inte varit här.

Igår var stor killarna och jag och badade i badhuset mormor lekte haj och dök och fixade vill att pojkarna ska bli lite modigare i vattnet.

 Men det såg säkert ut som det var en flodhäst som badade men skit i det är man över 50 och överviktig blir det inte vackrare än så men kul det har

vi.

Idag ska jag sova med grabbarna hemma hos Maria.


 Maria och Per ska åka till Stockholm över helgen och det tycker jag att de kan behöva få vilai lite från sina go pojkar.

Jag skulle behöva göra nånting kul på vuxen vis typ resa men men

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards