Alla inlägg den 11 juli 2011

Av anki - 11 juli 2011 09:18

Känns i kroppen att det går utför.....

Eller var det i knoppen ....


Trivs faktiskt med min ålder så det är nog bara att acceptera att någon 20 åring är man inte längre och för den delen . Det är en bra mycket bättre ålder det här även om man tycker att nu kan livet få bromsa ner lite iaf....


Varit mycket pig jobb så man har känt att man lever men vad våra barnbarn är goa.

Trodde jag skulle få träffa hela högen idag men Freja och Victor kommer inte att va med. Vi ska till Maria och Per och fira mig ...

Ska bjuda på sallad och kladdkaka med jordgubbar och grädde...

Sedan blir det bad.....


Så dags att sätta fart ska iväg och handla och skjutsa maten till dottra.... fick kaffe på sängen av gubben. Nästan så man fick en chock man är inte bortskämd med att han gör sig till.

Har alltid ångest över att jag gör så mycket för honom när han fyller år så han vet inte hur det känns för en annan. Lovar mig varje år att nu ska jag sluta men gör likadant varje år och till varje jul. Men det är typiskt kvinnligt skulle jag tro....


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards