Alla inlägg den 10 november 2010

Av anki - 10 november 2010 15:56

Snabbt som attan blev det vit och fint synd att det inte är kall snö som kommer. Men vit och fint blev det....

Men det blåser något hemskt och det är inte skönt men röd blommig och fin det blev jag.

Fick lov att åka ner på byn och köpa mer bensin men får faktiskt berömma volvon den gick som på räls och det är inte vackert på vägarna idag.

Solning den struntade jag i igår tänkte att det hinner jag idag så det blir nog inte av den här veckan är jag rädd för men i söndags gjorde jag det iaf.


Blev lite less för Kjell ringde och kommer inte hem idag men det trodde jag nog inte. Så Niklas får stanna och köpa pizza inte bra men jag har slitit med snöslungan hela dagen.Synd bara att jag måste fixa en lunch låda till honom men han kan ju äta på jobbet i värsta fall.

Kommer att köra ut sonen när han ätit för då är det hans tur att ta ett varv med snöslungan. Men hemskt om man inte hade haft den....

Sedan är det oskottat frmför dörrar och på altanen för dit kan man inte köra med slungan och då skiter jag i det för ryggen är bra trött så då blir det ryggskott inom en kvart

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards