Alla inlägg den 9 februari 2009

Av anki - 9 februari 2009 23:32

Hatar infarten till Kristina och nu hände det som inte fick ske. Men bilar ja det finns det nya och Petter som körde klarade sig riktigt bra som tur var.

Skönast om det finns något sådant en sån här gång var att Filip låg hemma i sin säng och sov. För jobbigast blir iaf när ett litet barn är med som inte kan tala om att det gör ont.


Nu fick jag meddelande att Petter är på hemväg från sjukhuset och det bästa av allt han mår bra. Men jag fjanta svärmor kan inte sova men det kanske går nu då när jag vet att han har kommit hem.


Var rädd om er man vet aldrig när olyckan är framme....kram

Av anki - 9 februari 2009 18:59

Mormors lilla älskling vurpade i skidbacken och blev så här snygg. Att han ska ha en sådan otur vårat älsta barnbarn stackars lilla go pojk.

Per har varit och hämtat hem Axel så nu blev det så tyst här

Av anki - 9 februari 2009 15:52

Men ingen vanlig sådan för det var gubbarna själva som spårade ur på repspåret.Så middagen får vi äta själva.


Lekt det har vi gjort mest hela dagen för nu har Axel en otrolig fantasi så vi har varit till stan även doktorn har fått ett besök. Men bara på låtsas förstås.


Av anki - 9 februari 2009 09:11

Go pojken Axel är hemma hos mig han har dubbelsidig öroninflammation Det hade till och med spruckit på ena sidan men han är bara go ändå.

Iblant blir man nästan rädd hur tålig barnen är för jag vet vad ont det gör, själv ringde jag på akuten och grät när det var min tur att ha det.

Så idag så ska vi bara mysa lill pojken och mormor för den delen så är det 17 grader kallt så man längtar inte ens ut.

Igår var vi och firade gotrollet hela familjen kom , nej inte Niklas för han var och åkte snöskoter.Jag hade varit på rea så lilltrollet fick bara mjuka paket.Hon fick 2 par jeans, en klänning+ taights,2 pyjamaser och ett påslakan med prinsses motiv.

Nu ska jag gå och leka med bilar.....

Axel vill att mormor sätter in en bild på fyrhjulingen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards